پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی خوزستان

به مناسبت 27 اردی بهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

خبرگزاری پانا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی خوزستان به مناسبت 27 اردی بهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۲۱۷۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانابه نقل از روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی خوزستان، در پیام هوشمند صفائی آمده است:
"برقراری«ارتباط رضایت مندانه» بین دستگاه متبوع و مخاطبان و انجام به موقع و صحیح اطلاع رسانی به ویژه فعالیت های علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و هم اینک- که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است- بیش از پیش احساس می شود. چرا که موفقیت و دوام هردستگاهی در انجام امور، به عملکرد روابط عمومی‌ اش وابسته است. روابط عمومی که در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک دستگاه خود نیز می تواند نقش موثری داشته باشد.
امروزه، روابط عمومی یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار عمومی است و به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسوولیت مهمی در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند.
هیچ کار و برنامه ای بدون توجه به امر روابط عمومی نمی تواند موفق شود. روز به روز اهمیت روابط عمومی و اطلاع رسانی در دنیا نمایان تر می شود.
محور اساسی کار روابط عمومی، خدمت به مدیریت، کارکنان و نیز کسب منافع دستگاه خود است. توجه ویژه به روابط عمومی برای پیشبرد امور، بسیار با اهمیت است. چرا که روابط عمومی می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده برای ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان فعالیت کند. بنابراین، لازم است به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کنیم تا بتواند موفق تر عمل کند.
به هر روی، روزملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در ایران ایجاد کند.
بدین وسیله 27 اردی بهشت‌، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران عرصه ارتباطات، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی به ویژه همکاران صادق و تلاشگر روابط عمومی در کل تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی خوزستان -که منشأ آثار و برکات فراوانی در حوزه اطلاع‌رسانی بوده و هستند- تبریک می گویم و از خداوند متعال توفیق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار