اختتامیه مسابقات پژوهش سرای دانش آموزی امیركبیر منطقه 3 شهر تهران

خبرگزاری پانا: مراسم اختتامیه مسابقات پژوهشی روباتیک، حباب، گلایدر، سازه های ماکارونی، ساخت سازه نجات تخم مرغ و ... به همت پژوهشسرای دانش آموزی امیرکبیر و با معرفی نفرات برتر در سالن همایش معلم منطقه 3 شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۲۱۶۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

سید بابک هاشمی نکو، مدیر آموزش و پرورش منطقه 3 ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و ابراز خوشحالی از حضور در بین پژهشگران جوان منطقه گفت: قدردان زحمات مدیران، معلمان و همکاران ساعی پژوهشسرای دانش آموزی امیرکبیر هستیم که با همت و تلاش خستگی ناپذیر خود در راه پژوهش محوری و پرورش پژهشگران جوان ایران اسلامی گام های موثری برمی دارند.

مدیر منطقه3 شهر تهران با اشاره به تاریخچه نظام آموزش و پرورش کشور و اقتباس آن از کشورهای اروپایی گفت: در طول تاریخ در نظام آموزش و پرورش کشور تغییر و تحولاتی داشتیم، وی گفت: هم اکنون بین آموزش و پرورش سنتی و مدرن تقابل وجود دارد. سنتی معلم محور، حافظه محور و کاملا یکطرفه است اما نظام نوین آموزشی پژوهش محور، تعاملی و پویاست.

هاشمی نکو افزود: باید تلاش کنیم از کتاب محوری، حافظه محوری و معلم محوری به پژوهش محوری، تفکر محوری و تعامل محوری برسیم.وی انجام کارهای پژوهشی را اصلی ترین وظیفه نظام تعلیم و تربیت خواند.

علیرضا نظری، مدیر پژوهش سرای دانش آموزی امیرکبیر با اشاره به کسب رتبه پژهشسرای برتر کشور توسط پژهشسرای امیرکبیر منطقه 3 در سال گذشته گفت: کسب این موفقیت بزرگ مرهون تدبیر مدیر منطقه و زحمات مجموعه مدیرت آموزش و پرورش منطقه 3 است که از تک تک همکاران ساعی منطقه سپاسگزارم.

وی از برگزاری مسابقات پژهشسراهای شهر تهران در خرداد ماه سال جاری خبر داد و افزود: مسابقات استانی پژهشسرای های تهران در روزهای 26 و 27 و 28 خرداد ماه سال جاری در دبیرستان ماندگار البرز تهران برگزار می شود.

گفتنی است در این مراسم و در بخش دختران از نفرات برتر رشته های مختلف تقدیر شد. تقدیر از نفرات برتر در بخش پسران نیز بعد از ظهر امروز صورت می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار