تقدیم ˝الماس و شهر تارا˝ به رضا بابک و قطب الدین صادقی

خبرگزاری پانا: نمایش موزیکال ˝الماس و شهر تارا˝ شب گذشته با حضور رضا بابک و دکتر قطب الدین صادقی روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۲۱۶۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا: میثم یوسفی کارگردان این نمایش در پایان اجرا، با خیرمقدم به رضا بابک و قطب الدین صادقی، نمایش را به این دو هنرمند شناخته شده تئاتر کشور تقدیم کرد. این نمایش شاد و موزیکال روز جمعه نیز میزبان چهره های سرشناس تئاتر، گلاب آدینه، افشین هاشمی و ناهید محمدیان از کارگردانان تلویزیون بود که در تماشاخانه سنگلج به تماشای این نمایش نشستند.

نمایش "الماس و شهر تارا" کار میثم یوسفی، با استفاده از تکنیک های مختلف نمایش ایرانی در هفت صحنه که هفت شهر عشق عطار را تداعی می کنند تولید شده و تا کنون با استقبال گسترده مخاطبان همراه بوده است. در این نمایش بازیگرانی همچون میترا شجاعی، میثم یوسفی، مهدی زمین پرداز، محمد رضا مالکی، قاسم طاهر احمدی، نسیم تاجی، نادر حسن دوست و محمود راسخ فر به ایفای نقش های متفاوت می پردازند.

موسیقی الماس و شهر تارا را یاسر بیات ساخته و همراه با گروه نوازندگان به صورت زنده به اجرای آن می پردازد. سینا ییلاق بیگی طراحی صحنه و الهام شعبانی طراحی لباس این نمایش را بر عهده دارند. طراحی حرکت این نمایش را نیز محسن گودرزی انجام داده است. نمایش الماس و شهر تارا تا جمعه 26 اردیبهشت در ساعت 18.30 تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار