همایش فرصتهای سرمایه گذاری شهرداری بندر بوشهر برگزار شد

خبرگزاری پانا : سعید آزادشهرکی شهردار بوشهر نسبت به ظرفیتهای صنعتی تجاری بوشهر به عنوان پایتخت انرژی ایران و وجود ظرفیتهای بی نظیری مانند بافت تاریخی و ساحل کم نظیر خلیج فارس جهت سرمایه گذاری تاکید کرد

کد مطلب: ۲۱۱۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری بوشهر ، این همایش با حضور شهردار بوشهر، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و بیش از شصت نفر از اعضای هیئت تجاری و سرمایه گذاری بندر ازمیر ترکیه برگزار شد.
دراین همایش که در سالن کنفرانس شهرداری بوشهر برپا گردید شهردار بوشهر ضمن خوشامدگویی به اکرم دمیرتاش رییس اتاق بازرگانی ازمیر ترکیه و بازرگانان و تجار همراه ، بوشهر را شهری دارای پیشینه پنج هزارساله و درخشان در ادوار تاریخ معرفی کرد که همیشه میزبان خوبی برای بازرگانان و سرمایه گذاران بین المللی بوده است.
سعید آزادشهرکی نسبت به ظرفیتهای صنعتی تجاری بوشهر به عنوان پایتخت انرژی ایران و وجود ظرفیتهای بی نظیری مانند بافت تاریخی و ساحل کم نظیر خلیج فارس جهت سرمایه گذاری تاکید کرد.

شهردار مرکز استان شهرداری بوشهر را آماده همکاری جهت سرمایه گذاری با تجار و بازرگانان بندر ازمیر ترکیه معرفی کرد.
رییس اتاق بازرگانی ازمیر ترکیه نیز ضمن تشکر از میزبانی شهرداری بوشهر اظهار داشت : بندر ازمیر مشابهتهای زیادی با بندر بوشهر دارد از جمله اینکه هر دو بندر دارای یک سابقه بین المللی طولانی هستند.

اکرم دمیرتاش با اشاره به بازدیدی که به همراه هیئت همراهش از سطح شهر و پارکهای ساحلی بندر بوشهر به عمل آوردند افزود :طبق بازدیدی که از شهر بوشهر داشتیم بوشهر را شهری زیبا و موفق دیدیم.
اکرم دمیرتاش افزود: طی گفتگویی که با شهردار بوشهر داشتم متوجه شدم که ایشان دارای دیدگاه سازنده جهت موفقیت و توسعه شهر است که این نشان می دهد بوشهر آینده خوبی پیش روی دارد.
رییس اتاق بازرگانی ازمیر ترکیه با اشاره به پروژه های شهرداری اعلام کرد: مشخص است که روی پروژه ها کار کردید و آنها را با مطالعه پیش بردید.
در ادامه جلسه فیلم مستندی از قابلیتهای بوشهر امروز و همچنین پاورپوینتی از فرصتهای سرمایه گذاری شامل هتل، مجتمعهای ورزشی و شهربازی ارایه شد که مورد توجه هیئت بازرگانی بندر ازمیر قرار گرفت.
در ادامه هیئت تجاری ترکیه علاقمندی خود را جهت راه اندازی باشگاههای مدرن ورزشهای آبی، مبادله دانشجو و گسترش صنعت توریسم با بندر بوشهر مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار