رئیس سازمان صدا و سیما خبر داد:

راه‌اندازی شبکه مدرسه در تلویزیون/حذف تبلیغات در خلال برنامه های کودک

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان صدا و سیما از توقف تبلیغات در خلال برنامه‌های کودک، حذف تبلیغ کالاهای غیرمجاز و نیز راه‌اندازی شبکه تلویزیونی مدرسه و شبکه کشاورزی خبر داد.

کد مطلب: ۲۱۰۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش وپرورش پانا، عزت الله ضرغامی در مراسم هفته سلامت در سالن همایش‌های رازی در مورد پخش آگهی‌های کالاهای مضر در صدا و سیما گفت: در حوزه سلامت تمام کالاهایی که تبلیغ می‌شوند مجوزهای رسمی دارند، اما صدا و سیما همیشه به وظیفه قانونی عمل می‌کند، به همین منظور تبلیغ هرکدام از خدمات و کالاهایی که احساس شود جز ضرر چیزی ندارد، علی‌رغم مجوزهایی که دارد، محدود شده و برخی از آنها نیز متوقف شده‌اند.

رئیس سازمان صدا و سیما در مورد پخش برنامه‌های بازرگانی در حین برنامه‌های کودک گفت: پخش این تبلیغات از سرناچاری و مشکلات اعتباری بوده اما در دو سه هفته گذشته دستور لغو آن صادر شده است.

وی گفت: مجوز تبلیغ در حین برنامه‌های کودکان دیگر وجود ندارد.

وی همچنین از راه‌اندازی شبکه مدرسه تا 6 ماه آینده خبر داد و گفت: جلساتی با وزیر آموزش و پرورش با مخاطب قرار دادن دانش‌آموزان، معلمان و اولیاء برگزاری شده، برنامه‌های این شبکه آماده شده و وزارت آموزش و پرورش باید اعلام آمادگی کند تا این برنامه ها عملیاتی شوند.

وی گفت: راه‌اندازی این شبکه‌ها نیاز به همکاری‌های بخش‌های اجرایی دارد تا بتوانیم در این رابطه مردم را به درستی هدایت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار