راهیابی گروه موسیقی ملایر به جشنواره موسیقی حماسی غرب کشور

خبرگزاری پانا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از راهیابی گروه موسیقی «همراز» ملایر به جشنواره منطقه‌ای موسیقی حماسی غرب کشور خبر داد.

کد مطلب: ۲۰۹۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمود مصباح گفت: گروه همراز به سرپرستی «رضا قدسی» از هنرمندان ملایری فعالیت می‌کند و تاکنون عناوین مختلف استانی و کشوری را کسب کرده است.

مصباح ابراز داشت: در این جشنواره 73 گروه از استان‌های ایلام، آذربایجان غربی، کردستان، لرستان، همدان و کرمانشاه کار خود را ارائه دادند که از بین آنها 16 گروه برای بخش رقابتی برگزیده شدند.

وی اظهار داشت: این جشنواره از اول تا سوم اردیبهشت سال جاری به میزبانی استان کرمانشاه در شهرستان سرپل ذهاب در دو بخش سنتی و محلی برگزار می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز این گروه موسیقی به شانزدهمین جشنواره موسیقی سنتی فجر استان راه پیدا کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های هنرمندان شهرستان ملایر در رشته‌های مختلف اظهار داشت: هنرمندان این شهرستان در سال‌های اخیر در رشته‌های مختلف هنری خوش درخشیده‌اند.

وی به موفقیت‌های هنرمندان این شهرستان در رشته‌های تئاتر، شعر و ادبیات، هنرهای گروهی و هنرهای تجسمی اشاره کرد و گفت: تلاش ما فراهم آوردن امکانات برای این هنرمندان فاخر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار