اتاق بازرگانی زنجان به مشکلات قضایی فعالان اقتصادی رسیدگی می کند

خبرگزاری پانا: رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان، گفت: این اتاق به مشکلات قضایی فعالان اقتصادی رسیدگی می کند

کد مطلب: ۲۰۸۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، غلامحسین جمیلی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: به واسطه حضور نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان در کنار هیات های حل اختلاف، حتی مشکل فعالان اقتصادی که عضو این اتاق نباشند، نیز پیگیری می شود .

وی یادآورشد: این نمایندگان در کنار ارائه خدمات مشاوره، پیگیر مسائل حقوقی فعالان اقتصادی هستند .

جمیلی به تاسیس مرکز داوری در اتاق بازرگانی اشاره کرد و مسوولیت اصلی آن را ارائه مشاوره حقوقی و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی خواند .

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان، گفت: مرکز داوری زمانی می تواند به دفاع حقوقی از مشکل فعالان اقتصادی بپردازد که در قراردادهای تجار میانجی گری این مرکز قید شده باشد .

وی خاطرنشان کرد: این مرکز حتی می تواند اختلافات و مشکلات فعالان اقتصادی و تجار در معاملات خارجی را پیگیری کرده و برای برطرف سازی آنها تلاش کند .

جمیلی ادامه داد: این مرکز می تواند پیش از رجوع مشکل و اختلافات میان تجار، موضوع را میان طرفین برطرف کرده و از ارجاع تعداد انبوه پرونده ها به قوه قضاییه جلوگیری کند .

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان ارائه مشاوره به نمایندگان مجلس در زمان تصویب قوانین اقتصادی و لوایح مورد نیاز را از دیگر کارکردهای مرکز داوری عنوان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار