مدیریت منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها موجب رونق اقتصاد کشور می شود

خبرگزاری پانا: نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: مدیریت منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها در حوزه های استراتژیک کشور موجب بالندگی و رونق اقتصادی کشور می شود

کد مطلب: ۲۰۵۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، محمدرضا خانمحمدی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: منابع حاصل از قانون هدفمند سازی یارانه ها باید در بخش های صنعت، تولید و سلامت هزینه شود .

وی یادآورشد: عدم اجرای دقیق فاز نخست قانون هدفمند سازی یارانه ها آسیب هایی جدی به حوزه های صنعت، تولید و سلامت کشور وارد کرد .

خانمحمدی افزود: برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه و هدایت منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها در حوزه های استراتژیک کشور اثر گذاری مطلوبی را به همراه دارد .

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، 30 درصد منابع حاصل از اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها باید در بخش های صنعت و اشتغال و 10 درصد دیگر در بخش سلامت هزینه شود .

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی، گفت: انصراف متمکنان از دریافت یارانه، می تواند یاری دهنده دولت در مدیریت و توسعه اقتصادی کشور باشد .

وی یادآورشد: دولت تدبیر و امید عزم جدی در رفع معضلات و مشکلات کنونی جامعه داشته و مشارکت فعالانه گروه ها، جریان ها و عموم مردم در این راه نقش تعیین کننده ای دارد .

خانمحمدی افزود: ایران اسلامی موفقیت های متعددی را در حوزه های گوناگون کسب کرده است و بهره برداری مناسب و هوشمندانه از ظرفیت های کنونی برای سرعت بخشی به جریان پیشرفت و ترقی کشور برنامه ای ضروری محسوب می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار