پیاده روی عمومی به مناسبت روزشهدادرشیروان برگزارگردید

خبرگزاری پانا: به مناسبت سالروزتاسیس بنیادشهید به فرمان حضرت امام خمینی (ره) وبزرگداشت روز شهدا و زنده نگه داشتن یاد وخاطره آنان،یک دوره پیاده روی بزرگ عمومی و خانوادگی ازمیدان انقلاب به مقصد گلزارشهدای گمنام(جبل النور) با حضور جمع کثیری از مسئولان ،خانواده های معظم شاهد ،ایثارگران و علاقمندان به ورزش در شهرستان شیروان برگزار کردید.

کد مطلب: ۱۹۸۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام والمسلمین حسین کوثری با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)گفت:بر مزار شهدای گمنام شهرستان گردهم آمده و این پیاده روی را به یاد خدا و به عشق شهدا برگزار کردیم تا یادمان باشد که همه بر سر سفره شهدا نشسته ایم واین مراسم کمترین قدردانی برای شهداست.

امام جمعه شیروان با اشاره به اینکه ورزش برای همیشه خوب است گفت:ما باید برای همیشه ورزش کنیم تا بدنمان سالم بماند و در سایه سلامتی است که انسان می تواند توفیقات بسیاری را کسب نماید.

وی افزود:خداوندپیاده روی دسته جمعی را دوست دارد وصله رحم و دعای دسته جمعی برای این است که دل ها به هم گره بخورد.

کوثری درپایان گفت:در آغاز سال نو از خداوند متعال می خواهیم که قلب های ما را تغییر داده و دگرگون سازد و به بهترین حالات ،زندگی ما را جاودانه نماید.

شرکت کنندگان در این پیاده روی پس از طی مسیر و حضور در گلزارشهدای گمنام با قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، یادو خاطره آنان را گرامی داشتند.

یادآور می شود این پیاده روی به همت اداره بنیادشهید وامور ایثارگران شهرستان شیروان وبا همکاری ومشارکت فرمانداری،اداره ورزش و جوانان ،هیات ورزش جانبازان ومعلولین و ادارات آموزش و پرورش،جهادکشاورزی،تعاون،مخابرات ، زندان،بهزیستی ،شبکه بهداشت،بانک های قوامین وافضل توس و... برگزارومورد حمایت مالی جهت تامین هدایا قرارگرفت.

درپایان هزینه سفرزیارتی به مقصدشهرمقدس قم، تابلوهای مذهبی ،تعدادی دستگاه فشارسنج خون،لباس و کفش های ورزشی وکیسه خواب به عنوان هدایا بین شرکت کنندگان به قید قرعه اهداءگردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار