مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

ایمن سازی فضاهای ورزشی ضروری است

خبرگزاری پانا:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: ایمن سازی فضاهای ورزشی در سراسر استان فارس ضروری است

کد مطلب: ۱۹۸۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: ایمن سازی فضاهای ورزشی در سراسر استان فارس ضروری است تا افراد با خاطری آسوده فعالیت های مورد نظر خود را انجام دهند.
سید غلامرضا کمانه سه شنبه در نشست با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها اظهار داشت:برای جلوگیری از بروز حادثه در اماکن ورزشی مسوولان باید نظارت بیشتری براین مکان ها داشته باشند.
وی سپس به استفاده مسوولان ادارات ورزش و جوانان از ظرفیت های ماده 88 اشاره کرد و افزود: ماده 88 ظرفیتی مطلوب دراختیار شما است که باید بدانید چگونه از آن استفاده کنید تا نتیجه دلخواه کسب شود.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس اضافه کرد:در زمان واگذاری اماکن ورزشی از طریق ماده88 باید دقت شود تا ضوابط به گونه ای باشد که در آینده مشکلی ایجاد نشود.
کمانه در ادامه به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها تاکید کرد: تعداد سالن ها و اماکنی که قصد واگذاری آنها از طریق ماده 88 دارید را مشخص کنید تا با برنامه ریزی مطلوب زمینه واگذاری مناسب آنها با اشخاص حقیقی و یا حقوقی فراهم شود.
وی سپس تصریح کرد: روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان فارس در ایام نوروز باید آماده هرگونه همکاری با مسوولان ستاد های نوروزی در شهرستانها باشند تا مسافران با خاطراتی خوش از استان فارس خارج شوند.
مدیرکل ورزش وجوانان فارس همچنین ابراز داشت: رسیدگی به امور جوانان نیز از دیگر مواردی است که روسای ادارات باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند و به همین دلیل باید پیش ازآغار تابستان برنامه ریزی لازم برای اوقات فراغت این قشر انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار