طرح چهره به چهره مشکلات مدیران واحدهای صنعتی با مسئولان استان البرز

خبرگزاری پانا:مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز طرح چهره به چهره مشکلات استان را با مدیران واحدهای صنعتی گامی در جهت رفع موانع این حوزه برشمرد.

کد مطلب: ۱۹۸۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ایرج موفق در اولین جلسه کارگروه تدابیر ویژه تولید در استان اظهار داشت: برای اولین بار پیشنهاد موضوع تدابیر ویژه کارگروه استان از سوی استاندار به مقام عالی وزارت صنعت معدن و تجارت مکتوب ارائه شد و بعد از پیگیری با موافقتی که در همایش سراسری روسای سازمان های صنعت و معدن و تجارت انجام شد این موضوع مصوب شد و با دستور استاندار اولین جلسه این کارگروه برگزار شد.

وی افزود: امروز 12 مورد از واحدهای تولیدی و صنعتی استان مشکلات خود را با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران عامل بانک ها مطرح شد.

موفق با بیان این مطلب از استاندار و مدیران عامل بانک ها به دلیل نگاه مثبت به بخش صنعت تشکر و قدردانی نمود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه تصریح کرد: ما در این کارگروه به دنبال این هستیم واحدهای تولیدی موجودارزیابی و با حضور مدیران واحدها مسائل و مشکلات به صورت رو در رو با مدیران بانک و دستگاه های اجرایی مطرح و تصمیم گیری شود.

موفق با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر ضرورت برگزاری هر ماهه این جلسه افزود: برگزاری ماهیانه این کارگروه نویدی است برای واحدهای صنعتی با ظرفیت پایین یا واحدهایی که به دلایلی راکد و هیچ فعالیتی را انجام نمی دهند و آنان را به ظرفیت اسمی رساند و تکمیل ظرفیت داشته باشند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با این روندی که استان البرز در پیش گرفته بتوانیم شرایط را در سال 93 با برگزاری منظم جلسات اگر همین روند امروز حاکم شود قطعا شرایط بهتر و مطلوب تری برای واحدهای تولیدی استان خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار