ظرفیت دکه های مطبوعاتی زنجان مغفول مانده است

خبرگزاری پانا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به تعداد اندک دکه های مطبوعاتی دراین استان، بهره گیری ازظرفیت این بخش مغفول مانده است

کد مطلب: ۱۹۸۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، ناصر مقدم در گفتگو با خبرنگار پانا، با اشاره به اینکه هم اکنون 17 دکه مطبوعاتی در استان زنجان فعالیت می کنند، افزود: تلاش این اداره کل بر ساماندهی و ایجاد دکه های مطبوعاتی جدید در سال آینده است .

وی اظهار کرد: ایجاد دکه های جدید مطبوعاتی علاوه بر فعالیت فرهنگی می تواند گامی در راستای اشتغالزایی افراد نیز باشد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تیراژ مطبوعات در این استان زیاد اما به دلیل تمرکز دکه های مطبوعاتی در مرکززنجان، فضا و زمینه برای ارائه و عرضه نشریات اعم از محلی و کشوری دراقصی نقاط این استان فراهم نیست .

مقدم با اشاره به عدم برگزاری نمایشگاه کتاب به دلیل تامین نشدن اعتبارلازم، تصریح کرد: امیدواریم با تامین اعتبارات لازم سال آینده شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب دراستان زنجان باشیم .

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته حمایت از فعالان عرصه چاپ و نشربه ویژه کتاب با محوریت برجستگان دینی،علمی، فرهنگی و هنری و همچنین آثار تاریخی استان زنجان از اولویت های این اداره کل در سال آینده است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تلاش برای راه اندازی مراکز و نمایشگاههای عرضه و فروش محصولات فرهنگی با هدف کمک به اقتصاد و فرهنگ این استان برای هنرمندانی که بستری برای ارائه و فروش محصولات خود ندارد ازدیگر برنامه ریزی های انجام گرفته برای سال آینده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار