دسترسی سریع به مراکز تولیدازمهمترین مزایای شرکت های تعاونی روستایی است

خبرگزاری پانا: مدیر تعاون روستایی استان زنجان گفت: دسترسی سریع و بی واسطه به مراکز تولید از مهمترین مزایای شرکت های تعاونی روستایی است

کد مطلب: ۱۹۶۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، رسول علیمردانی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: شرکت های تعاونی روستایی در استان زنجان به عنوان شبکه ای فراگیر و مردمی با 135 شرکت، اتحادیه و تشکل حدود 100 هزار نفر عضو تقریبا کل جمعیت روستایی این استان را تحت پوشش قرار داده است .

وی از کشاورزان و روستاییان به عنوان مالکان و صاحبان اصلی شرکت های تعاونی روستایی نام برد و اظهار کرد: برخورداری از ساختار شبکه ای در تعاونی های روستایی اجرای طرح های بزرگ و فراگیر را امکانپذیر می کند .

مدیر تعاون روستایی استان زنجان گفت: انعطاف پذیری و قبول تغییرات سریع در برنامه های تاکتیکی، محوریت و حمایت از فعالیت های اصلی مورد نیاز در مناطق روستایی و برخورداری از اساسنامه و قوانین مبنایی جامع و قوی از جمله ویژگی های شرکت های تعاون روستایی است .

علیمردانی ادامه داد: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری شبکه تعاونی های روستایی به دلیل مردمی بودن آن، در زمینه تولید و توزیع یکی از نقاط برجسته نظام اقتصادی کشور است .

وی یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده وهمت مضاعف فعالین این عرصه، سازمان تعاونی استان زنجان موفق به کسب رتبه نخست در سرجمع شاخص عملکردی در سطح کشور شده است .

مدیر تعاون روستایی استان زنجان گفت: هم اکنون 62 شرکت تعاونی روستایی، 16 شرکت تعاونی کشاورزی، پنج شرکت تعاونی زنان، سه اتحادیه تعاونی های کشاورزی، چهار اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی شهرستانی، یک اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی استان زنجان، هشت نظام صنفی کارهای کشاورزی استانی و شهرستان و هفت انجمن خبرگان کشاورزی در سطح استان زنجان فعالیت می کنند .

وی هدف این شرکتها را همسو و یکسان در امرخدمت رسانی و توسعه بخش کشاورزی و روستایی از طریق هدایت، حمایت و نظارت بر تشکل ها ذکرکرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار