حضرت آیت اله جوادی آملی تاکید کرد:

اقامه نماز در مدارس وظیفه ی اصلی مربیان پرورشی

خبرگزاری پانا: حضرت آیت اله جوادی آملی به اقامه نماز در مدارس به عنوان وظیفه ی اصلی مربیان پرورشی تاکید کرد و گفت: ترویج این فریضه در سطح جامعه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

کد مطلب: ۱۹۶۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، وی در دیدار با معاونین و مربیان پرورشی و مشاوران مدارس شهرستان دلیجان که در مركز بین المللی علوم وحیانی اسراء قم برگزار شد، افزود: نماز ستون دین است و انسان را از بدی ها باز می دارد.

حضرت آیت اله جوادی آملی بااشاره به اینکه در قرآن هر جا سخن از نماز به میان آمده "اقیموالصلاه" مطرح شده است تصریح کرد: این مهم یعنی باید نماز را نگه داشت و آن را اقامه کرد چراکه نماز یك ستون است و همه باید در زیر سقف خیمه ی آن باشند.

وی ادامه داد: هیچ لذتی بالاتر از خواندن نماز نیست و ادای این فریضه الهی در اول وقت بسیار مهم و سفارش شده است .

حضرت آیت اله جوادی آملی در ادامه با تبریك ایام ولادت حضرت زینب سلام الله علیها اظهار داشت: بیان قاطع و نورانی این بانوی صبور اسلام از تلخ ترین حادثه جهان یعنی جریان كربلا از منظر زیباترین وجه دیده شد .

وی خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س) توانست كربلا را بابینش توحیدی سامان دهد و با صبغه ی الهی نگه دارد، در واقع تمام وقایعی كه جنبه مردمی و خلقی دارد از بین می رود ولی صبغه الهی كربلا بود كه آن را نگه داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار