˝باران و بوران˝ کتاب تالیفی برتر هیئت علمی دانشگاه های استان مرکزی شد

خبرگزاری پانا: کتاب ˝باران و بوران˝ به نویسندگی دکتر محمد عارف عضو هیئت علمی دانشگاه ٱزاد اسلامی اراک به عنوان کتاب تالیفی برتر اساتید و اعضا هیئت علمی دانشگاه های استان مرکزی انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۹۵۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، این کتاب در هفته پژوهش سال 1392باکسب امتیاز 84 از 100، به عنوان کتاب تالیفی برتر اساتید و اعضا هیئت علمی دانشگاه های استان مرکزی برگزیده و در آئین تجلیل از پژوهشگران برتر استان مرکزی تقدیر شد و جایزه نخست کتاب برتر به همراه لوح ویژه را کسب کرد.

کتاب باران و بوران در سال 1391 توسط انتشارات سلمان فارسی منتشر و تاکنون سه مرتبه تجدید چاپ و شش هزار نسخه از آن منتشر شده است.

موضوع این دفاع مقدس بوده و دارای ژانر کمدی است که شامل بیست و پنج نمایشنامه کوچک مستند با گویش شیرازی، کازرونی و بوشهری است.

دکتر عارف نویسنده کتاب باران و بوران و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک امسال نیز برای چهارمین سال متوالی به عنوان پژوهشگر دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی استان مرکزی انتخاب شد ضمن آنکه عنوان سه سال پژوهشگر برتر دانشگاههای آزاد اسلامی کشور و پژوهشگر برتر هنر و معماری کل دانشگاههای ایران در سال 1391 را در کارنامه افتخارات خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار