مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی خبر داد:

نام نویسی بیش از 6700 نفر در آزمون کتبی حفظ قرآن کریم آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: تا کنون برای شرکت در آزمون کتبی حفظ قرآن کریم استان بیش از 6 هزار و 700 نفر نام نوبسی کرده اند.

کد مطلب: ۱۹۲۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام علی مصائبی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در آذربایجان غربی اظهار داشت: طرح سراسری حافظان قرآن کریم یکی از اقدامات فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه است که در راستای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآن در کشور از سال گذشته آغاز شده است .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با بیان این که سهمیه استان آذربایجان غربی در سال گذشته حدود ده هزار نفر بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه سال گذشته موفق به جذب بیش از ده هزار و یکصد نفر در این طرح شدیم .
حجت الاسلام مصائبی ادامه داد: سهمیه آذربایجان غربی در سالجاری 12 هزار و 620 نفر است که بیش از 13 هزار نفر نام نویسی کرده و در کلاس ها شرکت داشتند .
وی با اشاره به برگزاری آزمون شفاهی مرحله دوم طرح ملی حافظان قرآن کریم از 22 بهمن ماه سالجاری اظهار داشت: آزمون شفاهی تا هشت اسفندماه جاری ادامه دارد .
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با بیان این که آزمون کتبی نیز همزمان با سراسر کشور نهم اسفندماه برگزار می شود، گفت: تاکنون برای شرکت در این آزمون بیش از شش هزار و 700 نفر در استان نام نویسی کرده اند .
حجت الاسلام مصائبی افزود: آزمون کتبی در رشته های حفظ سی جزء، 30 جزء و جزء یک، 30 جزء و جزء یک و دو، پنج جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء، حفظ کل، حفظ 150 و 300 موضوعی برگزار می شود .
وی اضافه کرد: بیشترین شرکت کنندگان در آزمون کتبی حفظ سی جزء و حفظ موضوعی قرآن کریم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار