در خراسان جنوبی ؛

مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد رباتیک دانشجویان کشور برگزارشد

خبرگزاری پانا : مراسم افتتاحییه چهارمین المپیاد رباتیک دانشجویان کشور در بیرجند با شرکت 420 تیم و حضورمسئولین کشوری ،استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۹۱۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا ، صبح امروز مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد رباتیک دانجویان در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی برگزار شد .
در این مراسم دبیرعلمی چهارمین المپیاد رباتیک در رابطه با تعداد شرکت کنندگان این المپیاد اظهار کرد : هزار و دویست نفر در قالب 420 تیم از دانشگاههای پیام نور، آزاد و دولتی31 استان کشور در این المپیاد با هم رقابت می کنند.
محمدزاده با بیان این مطلب که مسابقات در 14 لیگ برگزارمی شود افزود: روبات مسیریاب دانش آموزی ، شبیه ساز دوبعدی ، سه بعدی ، شبیه ساز امداد و نجات ، پرنده هوشمند،ربات تک تیر انداز و مین یاب از جمله لیگ‌های شرکت‌کننده است.
وی به برنامه های جانبی این المپیاد اشاره کرد و ادامه داد : در حاشیه این المپیاد نمابشگاههایی در خصوص توانمدیهای و جاذبه های گردشگری استان برای معرفی هرچه بهتر استان برگزار می گردد.
محمدزاده با بیان اینکه بازدید از مسابقات رباتیک برای عموم آزاد است گفت: این المپیاد فرصتی مناسب برای تولید کنندگانی است که قصد استفاده از ربات را در صنایع دارند.
گفتنی است چهارمین المپیاد رباتیک کشور تا پنجم اسفند در دانشگاه پیام نور بیرجند ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار