درخشش کودکان خوزستانی در مسابقه بین‌المللی نقاشی اسپانیا

خبرگزاری پانا: دختر 6 ساله اهوازی جایزه اول مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر «بنیاد صلح و همکاری» کشور اسپانیا در سال 2013 را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۱۹۰۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، «نازنین افتخاریان» عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 5 اهواز توانست پس از رقابت با 6 هزار و 960 اثر نقاشی از 51 کشور جهان ضمن کسب رتبه اول این مسابقه جایزه نقدی 150 یوروی را به خود اختصاص دهد.

همچنین در این مسابقه «نگار مراداسکندری» دیگر کودک 6 ساله اهوازی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو اهواز نیز توانست دیپلم افتخار مسابقه «بنیاد صلح و همکاری» کشور اسپانیا را کسب کند.

این دو کودک افتخار آفرین خوزستانی عضو مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرستان اهواز هستند که تحت آموزش‌های حدیث فتحی، مربی هنری کانون، در این مسابقه شرکت کردند.

گفتنی است در این مسابقه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با ارسال 246 اثر در این مسابقه حضور داشت و «نادیا هاشم پور» 5/5 ساله از شهر نمین در اردبیل، «آیدا فتحی» 6 ساله از شهر هفشجان در چهارمحال و بختیاری، «هلن صادقی» 6 ساله از شهر ماکو در آذربایجان غربی، «آذر سنایی» 6 ساله از شهر کلاردشت در مازندران، و «زهرا میرقاسمی» 11 ساله از کرمانشاه نیز توانستند دیپلم‌های افتخار مسابقه «بنیاد صلح و همکاری» کشور اسپانیا را کسب کنند.

همچنین یک دیپلم افتخار به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خاطر مشارکت فعال سالانه در این مسابقه بین‌المللی اهدا شده است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار