عضو شورای شهر تهران به پانا خبر داد؛

نظارت شورا بر افزایش خودسرانه قیمت تاکسی ها/ آخرین وضعیت بلیت های یکساله مترو و اتوبوس

خبرگزاری پانا: عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: نظارت شورا بر افزایش خودسرانه نرخ کرایه های تاکسی انجام می شود.

کد مطلب: ۱۸۸۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد

ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت: رانندگان تا قبل از اعلام نهایی نرخ کرایه های تاکسی که در سال آینده خواهد بود، اقدام به افزایش خودسرانه نرخ کرایه کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در بحث نرخ کرایه های تاکسی نیاز به نظارت بیشتری داریم تا با افزایش چندباره نرخ کرایه ها توسط برخی رانندگان نباشیم، بنابراین شورای شهر بر این موضوع نظارت دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: در مورد نرخ کرایه های اتوبوس و مترو تخلفی انجام نمی شود چرا که بر اساس نرخ مصوب شورا اعمال می شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ و نقل شورای شهر تهران همچنین در پاسخ به اینکه بازگشت بلیت های یکساله مترو و اتوبوس به کجا رسید، به پانا گفت: در کارت هایی که جدید ارائه می شود محدودیت در استفاده از آن وجود دارد البته طرح بازگشت بلیت های یکساله مترو هنوز به تصویب نهایی شورا نرسیده است.

به گزارش پانا، بر اساس مصوبه کمیسیون عمران و حمل‌ و ‌نقل شورا بلیت ‌های یکساله برای اتوبوس ‌های شرکت واحد به مبلغ 65 هزار تومان خواهد بود که در طول روز بیش از شش تراکنش نمی ‌توانند، انجام دهند و همچنین برای بلیت یکساله مترو نیز 45 هزار تومان بدون محدودیت تردد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار