رئیس اداره استثنایی شهر تهران:

بهره برداری ازنخستین گلخانه خیرساز رشته کشت گیاهان آپارتمانی

خبرنگار پانا:افتتاح نخستین گلخانه مجهز و تخصصی کشت گیاهان آپارتمانی در راستای توسعه کمی و کیفی رشته های مناسب با ویژگی های دانش آموزان استثنایی در پنجم اسفند افتتاح خواهد شد

کد مطلب: ۱۸۸۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا ، پرویزی رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهرتهران از بهره برداری نخستین گلخانه خیرساز رشته کشت گیاهان آپارتمانی خبر داد و افزود: در پنجم اسفند ماه 92 همزمان با برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز استثنایی شهر تهران، شاهد افتتاح نخستین گلخانه مجهز و تخصصی کشت گیاهان آپارتمانی در راستای توسعه کمی و کیفی رشته های مناسب با ویژگی های دانش آموزان استثنایی به خصوص در گروه کم توان ذهنی و اوتیسم خواهیم بود .

پرویزی اظهار داشت: در راه اندازی این هنرستان سعی کردیم به آینده شغلی دانش آموزان با نیازهای ویژه توجه کنیم زیرا حرفه رشته کشت گیاهان آپارتمانی با در آمدهای خوبی مواجه است .
وی تصریح کرد: امیدواریم اینگونه فعالیت ها بتواند زمینه ساز اشتغال دانش آموزان استثنایی در آینده و عدم اتكای آنان به جامعه برای درآمدزایی باشد.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهرتهران در ادامه گفت: این گلخانه خیرساز و مجهز به امکانات نوین است که می تواند گام بسیار خوبی در راستای خدمت باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار