فرمانده نیروی انتظامی استان همدان:

عملکرد نیروی انتظامی بر اساس دین باوری و ولایتمداری است

خبرگزاری پانا: فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: عملکرد نیروی انتظامی بر اساس دین باوری و ولایتمداری است و برقراری امنیت مردم و حفظ ارزشها وظیفه اصلی ما است.

کد مطلب: ۱۸۷۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در جمع نمازگزاران مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهر بهار گفت: عملکرد نیروی انتظامی بر اساس دین باوری و ولایتمداری است و برقراری امنیت مردم و حفظ ارزشها وظیفه اصلی ما است که بدون همراهی مردم و مشارکت آنان محقق نمی شود.

سرهنگ مهدیان نسب اضافه کرد: در سال های اخیر جرائم خشن در استان همدان و به تبع آن در شهرستان بهار به صفر رسیده و شهرستان بهار از امنیت نسبی برخوردار است.

وی تصریح کرد: مبارزه با توزیع و مصرف کنندگان مواد مخدر در دستور کار قرار گرفتهاست و در این راستا 9 عملیلت فرا استانی انجام شده و امسال 14 تن و 70 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است.

وی تصریح کرد: طرح های عملیاتی و محله محوری، پاکسازی نقاط آلوده، برخورد با اراذل و اوباش، نیز در استان اجرا شده است.

وی اعلام کرد: شهرستان بهار پایلوت انضباط اجتماعی، عفاف و حجاب و مدیریت کیفیت بر نیروی انتظامی می باشد که این 3 مورد نیز با موفقیت انجام شده است.

وی علت برخورداری شهرستان بهار از امنیت مطلوب را اجرای اقدامات پیشگیرانه نیروهای انتظامی و مشارکت مردم اعلام داشت و گفت: اجرای طرح های پیشگیرانه منطقه ای، نقطه ای، موضعی و حجمی نیروهای انتظامی شهرستان در راستای ارتقاء امنیت و انضباط اجتماعی موجب برقراری امنیت در این منطقه شده است.

وی افزود: افزایش به کارگیری گشت های پیاده و سواره، استقرار نگهبان شب، نصب هفت دستگاه دوربین مداربسته در نقاط مختلف شهر سبب ارتقاء امنیت شهرستان نسبت به سال های گذشته شده است.

وی با اشاره به اینکه نصب دوربین مدار بسته در شهر بهار سبب کاهش وقوع جرائم شده است، اظهار داشت: شهر بهار رتبه نخست استان را از لحاظ نصب دوربین مداربسته در راستای ارتقاء امنیت دارا است.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات دریافت ماهواره شامل خرید، فروش، حمل و نصب و نگهداری آن جرم است و صرفا مراکز تحقیقاتی و پژوهشی با اخذ مجوز مجاز به استفاده از آن هستند، اظهار داشت: بخش عمده طلاق ها، ناسازگاری ها و بعضاً قتل ها نشأت گرفته از استفاده از ماهواره و برنامه های آن است.

وی بر اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه در خصوص معضلات ماهواره تأکید کرد و افزود: اثرات مخرب استفاده از ماهواره باید برای خانواده ها تبیین شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار