دستگیری جاعل اسكناس های تقلبی در اراك

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی اراك گفت: جاعل اسكناس های تقلبی روز گذشته با تلاش مأموران انتظامی شهرستان اراك شناسایی و دستگیر شد.

کد مطلب: ۱۸۷۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ مصطفی ویسمه ای افزود: روز گذشته در پی اعلام یكی از بانك های شهر اراك از طریق تماس با مركز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ارائه یك فقره اسكناس تقلبی یكصد هزار ریالی از سوی یكی از مشتریان، یك واحد انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: فرد ارائه دهنده اسكناس تقلبی با حضور پلیس در ابتدا منكر مالكیت اسكناس شد ولی با بازرسی صورت گرفته 97 فقره اسكناس جعلی یكصد هزار ریالی از این فرد كشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراك اظهار داشت: متهم پس از انتقال به یگان انتظامی اذعان داشت كه اسكناس ها را از فردی ناشناس در یكی از استان های همجوار ساكن می باشد دریافت كرده است.

سرهنگ ویسمه ای تصریح كرد: متهم با تشكیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات برای تكمیل پرونده و شناسایی عامل اصلی جعل اسكناس ادامه دارد.

وی در پایان ضمن قدردانی از تعامل خوب و سازنده مردم با پلیس در برخورد با جرائم مختلف از شهروندان خواست كه در صورت كسب اطلاع از فعالیت های مجرمانه برخی از افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با مركز 110 به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار