پیام مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

خبرگزاری پانا:مهدی حاجتی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به ملت غیور ایران اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۸۲۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

به درگاه ملکوتی و پرجبروت الهی سجده شکر می‌سائیم که به اراده اش، سرکوبگر ستمگران و طاغوتیان تاریخ، ماندیم و شاهد حلول سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شدیم .

دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌های هزاران زن و مرد آزاده این دیار است که پیش پای آمدن امام و قائدشان فرشی از مهر گستردند و حضور عشق را در فضای ایران متجلی ساختند.

ملتِ ایران با انقلابی که آفرید یکی از بزرگ‌ترین و طلایی‌ترین اوراقِ دفترِ تاریخ را به نامِ خویش رقم زد؛ برگی که سرفصلِ زرّینش ندایِ بزرگِ حق‌طلبی و عدالت‌خواهی برایِ تمامیِ بشریت بود.

انقلاب اسلامی‌ایران با پیام‌های انسان دوستانه و عدالت‌خواهانه‌اشکه نسخه‌ای برای تمامی‌بشریت است ، نوید روشنی از گسترش صلح و عدالت در زمین بود. این بشارت، جان‌های تشنه‌ی حقیقت را به اندیشه واداشت و الگوی بسیاری از خیزش‌های انقلابی عدالتخواه در میان مستضعفان و محرومان جهان گردید.

اینک در سی‌ و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی و در دولت تدبیر و امید، ملت سختکوش ایران با تآسی از منویات مقام معظم رهبری و با اعتماد به یاری خداوند متعال و با تکیه بر دانش و تعهد فرزندانش رو به سوی آینده‌ای دارد که جهانیان او را در بلندی عرصه‌های مختلف دانش و فرهنگ می بینند و این موفقیتها فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

اینجانب آغاز دهه مبارک فجر را به تمامی همکاران تلاشگر و خدوم نظام تعلیم و تربیت ،دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی استان گیلان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این مردم شریف و غیورخواستارم

مهدی حاجتی

مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار