استاندار کردستان:

فرهنگسازی در حفظ محیط زیست باید از اولویت های متولیان امر قرار بگیرد

خبرگزاری پانا:استاندار کردستان گفت:آگاهسازی جامعه و فرهنگسازی درحفاظت از محیط زیست به عنوان یک موضوع تعیین کننده در این امر باید اولویت فعالیت دستگاه های اجرایی و فرهنگی قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۷۸۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،عبدالمحمد زاهدی در آیین افتتاح سه ایستگاه پایش آنلاین هوا در شهر سنندج افزود: زندگی مدرن و صنعتی امروزی انواع بحران ها و آلودگی ها را برای محیط زیست به وجود آورده که برای نجات محیط زیست باید در جامعه فرهنگسازی شود.

وی محیط زیست و منابع طبیعی موجود را امانتی در دست جامعه بشری خواند و اظهار داشت:نباید به دلیل زیاد خواهی های خود و به بهانه توسعه صنعت و پیشرفت در زمینه های مختلف،محیط زیست را فدا کنیم ،باید در این بخش امانتدار باشیم که تحقق این مهم در گرو فرهنگسازی است.

استاندار کردستان،آموزش برای حفاظت از محیط زیست را از سوی دستگاه های فرهنگی ،آموزشی و رسانه های جمعی بسیار ضروری خواند و بر آن تاکید کرد .

وی محیط زیست و منابع طبیعی موجود را متعلق به تک تک انسانها خواند و گفت:باید این نکته برای افراد جامعه درونی شود که مالک اصلی منابع طبیعی و محیط زیست خود مردم هستند که برای نگهداری از آن لازم است با هوشیاری و حساسیت بیشتری اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار