منوچهر متکی در گفت وگو با پانا:

ورود زودهنگام به بحث‌های انتخاباتی مضر است/دی‌ماه زمان مناسب برای آغاز بحث‌ها است

خبرگزاری پانا: وزیر سابق امور خارجه با اعلام اینکه ورود به بحث انتخابات با توجه به شرایط موجود بسیار زود است، اظهار کرد: دی ماه زمان مناسبی برای ورود به بحث های انتخاباتی است.

کد مطلب: ۱۷۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد

منوچهر متکی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی پانا، با اشاره به اینکه باید از هر بحثی که به انتخابات منتهی می شود پرهیز کرد، تصریح کرد: ورود زود هنگام به بحث انتخابات برای کشور مضر است و علت آن نیز این است که کشور در یک شرایط ویژه قرار دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا، ادامه داد: تعبیر مقام معظم رهبری از این شرایط به عنوان "پیچ تاریخی" بسیار به جا است و برای عبور از این پیچ تاریخی نیازمند مقاومت، تدبیر، همدلی و هم افزایی مسئولان هستیم.

متکی تصریح کرد: طبیعت مسایل انتخاباتی به گونه ای است که اگر وارد آن شویم با شیب تندی جامعه را فرا می گیرد به همین دلیل اگر از من بپرسید که چه زمانی برای ورود به انتخابات خوب است، دی ماه را پیشنهاد می کنم تا هم زمان کافی برای نامزدها باشد و هم جامعه آسیبی از ورود زود هنگام به این بحث نبیند.

انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری همزمان با انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد سال آینده برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار