در راستای اجرای منویات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود

مسابقات فرهنگی و هنری پرسش مهر 14 و فراخوان مقاله شهروند مسئول

خبرگزاری پانا:معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری پرسش مهر 14 و فراخوان مقاله شهروند مسئول در واحدهای آموزشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۷۴۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، کیانی معاون پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای منویات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران؛ مسابقات پرسش مهر 14 دانش آموزان دوره های متوسطه اول و دوم با عنوان (( اگر پدر شما رئیس جمهور باشد؛ چه اقداماتی را به او توصیه می کنید که بتواند اعتدال و میانه روی را در همه ابعاد زندگی اجتماعی جامعه بگستراند)) برگزار خواهد شد.
وی در ادامه افزود: مسابقات پرسش مهر 14 در رشته های ادبی شامل شعر، داستان نویسی و مطالعه و تحقیق و در رشته های هنرهای دستی و تجسمی شامل نقاشی، عکاسی و پوستر برگزار خواهد شد که کلیه دانش آموزان مقطع تحصیلی اول و دوم متوسطه می توانند جهت شرکت در این مسابقات به مربی پرورشی واحد آموزشی خود مراجعه نمایند.
کیانی با بیان اینکه آثار مربوط به این مسابقات به صورت ویژه در مسابقات فرهنگی و هنری داوری خواهد شد؛ تصریح کرد: زمانبندی و نحوه مشارکت در مسابقات پرسش مهر 14 ، طبق برنامه مسابقات فرهنگی و هنری در سطح منطقه، استان و کشور خواهد بود.
معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز همچنین از برگزاری فراخوان مقاله (( شهروند مسئول)) با موضوع (( دلم می خواهد بدانم دانش آموزان سراسر کشور نگاهشان به عملکرد رئیس جمهور و دولت چیست)) خبر داد و گفت: شرکت در این فراخوان شامل کلیه دانش آموزان واحدهای آموزشی مقطع ابتدایی و متوسطه می باشد.
وی در ادامه گفت: محورهای ارائه مقالات در این فراخوان بررسی عملکرد رئیس جمهور، بررسی عملکرد یکی از وزرای کابینه و برنامه های اولویت دار رئیس جمهور می باشد که دانش آموزان می توانند آثار خود را در مقاله 3 الی 5 صفحه ای تا تاریخ 30 دی ماه سال جاری به معاون پرورشی آموزشگاه تحویل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار