بازدید استاندار البرز و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت لوکوموتیوسازی مپنا

خبرگزاری پانا : استاندار البرز به همراه معاون علمی ریاست جمهوری صبح امروز در رأس هیئتی از شرکت لوکوموتیو سازی مپنا بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۶۹۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛صبح امروز سیدطاهر طاهری استاندار البرز به همراه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صبحانه کاری مشترک خود را در شرکت مپنا صرف کرد.

معرفی شرکت مپنا به عنوام شرکت بزرگ صنعتی با ساخت لوکوموتیوها، توربین های آبی و... در شرایط تحریم ها در نوع خود کم نظیر است در این راستا ظرفیت هایی که این شرکت می تواند در خودکفایی ملی داشته باشد از جمله محورهای این دیدار کاری بود.
استاندار البرز همچنین به همراه ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از چند خط تولید در این مجموعه صنعتی شامل خط تولید و ساخت لوکوموتیو، توربین های گاز و بخار و سالن اصلی ساخت و مولنتاژ ژنراتور بازدید کرد.

شایان ذکر است، مپنا شرکت خدمات مهندسی، صنعتی و بنگاه اقتصادی ایرانی است، که در زمینه سرمایه‌گذاری، مدیریت، ساخت و اجرای پروژه‌های نیروگاهی، صنایع نفت و گاز و نیز حمل‌و‌ نقل ریلی، فعالیت می کند.

شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران ( مپنا) در حوزه صنایع نیروگاه برق، نفت و گاز و ترابری ریلی به صورت پیمانکار اجرایی و سرمایه‌گذاری به صورت سهامی عام اداره شده و سهام آن در بازار بورس اوراق بهادار تهران داد و ستد می‌شود.
این شرکت ۸۵ درصد از ظرفیت نصب شده شبکه برق کشور، با بیش از ۵۶۰۰۰ مگاوات و به ارزش قراردادی بالغ بر ۳۰ میلیارد دلار را مهندسی، تامین کالا و تجهیزات، احداث یا سرمایه‌گذاری کرده یا اجرای آنها را، در دست انجام دارد.

گروه مپنا از زمان آغاز فعالیت خود در سال 71 اجرای نزدیک به ۱۰۰ پروژه به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد یورو را در کارنامه خود ثبت نموده است. علاوه بر آن ۶۰ محصول گوناگون و ۸۵ نوع خدمات مختلف را به مشتریان خود عرضه می‌کند.
مپنا، از سال ۱۳۸۶ وارد فعالیت در زمینه پروژه‌های نفت و گاز نیز شده‌است. پروژه‌های حفاری چاه‌های نفت در خشکی و پروژه تبدیل گاز به برق به نام پروژه میدان گازی فروز B در محل ۴۵ کیلومتری جنوب شرقی جزیره کیش واقع در خلیج فارس از جمله این فعالیت‌های این شرکت به شمار می‌رود.

در جریان این بازدید علاوه بر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، جمعی از مسئولان استان و شهرستان فردیس نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار