باشگاه ملوان انزلی مراکز آکادمیک فوتبال در گیلان راه اندازی می کند

خبرگزاری پانا:مالک باشگاه ملوان بندرانزلی از تاسیس و راه اندازی مراکز آکادمیک فوتبال بصورت شبانه روزی در سه نقطه استان گیلان در سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۶۵۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،ˈسیروس محجوبˈ عصر روز چهارشنبه بیان كرد: این مراکز در سه نقطه گیلان در غرب گیلان شهرستان فومن، شرق گیلان بخش چابکسر به مرکزیت شهرستان رودسر و بندرانزلی راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه این مراکز اوایل سال آینده فعالیت رسمی خود را آغاز خواهند کرد، یادآور شد: این اقدام به منظور شناسایی استعدادها و توانمندی های نوجوانان و جوانان استان و سپس آموزش و جذب در باشگاه بزرگ ملوان و در نهایت به باشگاه های دیگر کشور حتی به لیگ های خارجی صورت می گیرد.

مالک باشگاه ملوان بندر انزلی اظهار کرد: این مراکز بطور عملی با آموزش صحیح نوجوانان و جوانان، آنان را با اصول واقعی ورزش آشنا کرده و فرهنگ تحصیل در کنار ورزش برای ارتقای سطح فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور به ارمغان خواهد آورد.

محجوب با تاکید بر اینکه این مراکز به دنبال بررسی دقیق وضعیت ورزش به صورت حرفه ای و کلاسیک بوده و تشکیل خواهد شد، یادآور شد: راه اندازی این مراکز بی تردید ارمغان ارزشمندی برای مردم استان و کشور به همراه خواهد آورد.

وی اعتبار لازم جهت راه اندازی مراکز آکادمیک و زیر ساخت های آن در استان را طی هفت سال، یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه ویترین هر باشگاه بازیکنان آن مجموعه هستند، خاطرنشان کرد: باشگاه ها باید به طور تخصصی برای درآمدزایی و روند رو به رشد خودشان به تیم های پایه ای و مراکز آکادمیک توجه جدی داشته باشند.

محجوب اضافه کرد: این مراکز مانند یک کارخانه تولیدی بزرگ به نام بازیکن می باشد و لازم است این فرایند طی شود.

شهرستان رودسر در شرق استان گیلان واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار