الحاق دو فروند شناور و بالگرد بهسازی شده به ناوگان نیروی دریایی ارتش

خبرگزاری پانا: واحدهای شناور و پروازی بهسازی شده و ارتقا یافته به ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق شد .

کد مطلب: ۱۵۷۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بالگرد 301 با نصب سامانه های پیشرفته و اژدرافکن در هر موقعیت جوی و در هر عمقی از دریا قابلیت شکار زیر دریایی دارد .

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت : برای بهسازی و به روزآوری سامانه های این بالگرد 7 هزار و 910 قطعه طراحی ، ساخته و نصب شده است .


امیردریادار آزاد افزود : بالگرد 301 با استفاده از دانش فنی مهندسی متخصصان صنایع دفاعی کشورمان بازسازی و بهسازی ا شد .


ناخدا دوم خلبان اسماعیلیان فرمانده هوا دریای منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت : با پیوستن بالگرد زرهی - پشتیبانی 301 ، قدرت دفاعی نیروی دریایی ارتش در مقابل تهاجم شناورهای زیرسطحی و همچنین عملیات امداد و نجات دریایی افزایش می یابد .


ناو 35 هزار تنی لاوان هم امروز مأموریت خود را پس از انجام بهسازی و نوسازی موفق آغاز کرد .


فرمانده ناوتیپ سطحی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت : این ناو می تواند در سواحل دشمن نیرو و تجهیزات پیاده کند و در کمترین زمان ممکن به دریا بازگردد .


ناخدا عبدالهی افزود : ناو لاوان هم قابلیت دفاع از جزایر و هم توان حضور در آبهای آزاد رابرای طولانی مدت دارد .


رئیس فنی مهندسی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش هم گفت : سامانه های تحرک ، تعادل و موتورخانه شناور لاوان کاملا نوسازی شده و سامانه های جدید هم به این شناور افزوده شده است .


ناخدا دوم بابازاده افزود : 40 تن ورق دریایی و هزار و 400 قطعه این شناور به دست متخصصان ایرانی بهسازی و تعویض شده است .


در مراسم الحاق شناور لاوان و بالگرد 301 که در اسکله منطقه یکم نیروی دریایی ارتش برگزار شد ، فرمانده نیروی دریایی ارتش و جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند .


فرمانده نیروی دریایی ارتش در این مراسم گفت : امروز نیروی دریایی در کنار سایر نیروهای مسلح در اوج اقتدار و آمادگی است .


امیر دریادار سیاری افزود : نیروی دریایی در آبهای آزاد با دانش ، توان و ایمان فرماندهان ، مهندسان و نیروهای توانمند ارتش حضور دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار