توسط دانشجویان واحد علوم و تحقیقات؛

کتاب ˝تشریح مسائل ترمودینامیک مهندسی شیمی˝ ترجمه و منتشر شد

خبرگزاری پانا: کتاب ˝تشریح مسائل ترمودینامیک مهندسی شیمی˝ تالیف جوزف ماک اسمیت، هندریک ون نس و ابوت توسط امین آزادبخت، محسن غلامی و مصطفی میرزایی از دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی نفت واحد علوم و تحقیقات و توسط انتشارات حایر به چاپ رسید.

کد مطلب: ۱۵۵۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در مقدمه این کتاب آمده است : از آنجا که تعداد زیادی از دانشجویان رشته های مهندسی شیمی، نفت، مکانیک، هسته ای و ... مایل به شرکت در آزمون های کارشناسی ارشد و استخدامی هستند ،بر آن شدیم که مجموعه ای کامل از کتاب ترمودینامیک که شامل تشریح مسائل ،نکات کنکوری و سوال های مربوط به آزمون های ادواری گذشته می باشد را تالیف کنیم.

در ادامه این کتاب آمده است : مزیت این کتاب نسبت به کتاب های مشابه موجود در بازار، روش های حل مسائل و استفاده از تست های کنکورهای کارشناسی ارشد رشته های فنی مهندسی ادوار گذشته است. همچنین برخود لازم دانستیم که تست های تالیفی نکته دار را برای داوطلبان ودانشجویان عزیز طراحی کند.

در بخش دیگری از این مقدمه آمده است : استفاده از نکات کنکوری و آزمون های استخدامی در این مجموعه باعث تقویت دانشجویان برای آزمون های پیشرو می گردد.

لازم به ذکر است کتاب "تشریح مسائل ترمودینامیک مهندسی شیمی" در 7 فصل تالیف و ترجمه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار