تشکیل جلسه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در شهرستان فومن

خبرگزاری پانا :جلسه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت با حضور فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن و سایر اعضاء تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۵۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،در این جلسه، اسماعیل قربانزاده فرماندار فومن گفت:ادارات طبق قانون موظفند 20 درصد از بودجه فرهنگی سالانه خود را به مسائل ایثار و شهادت اختصاص دهند.

وی افزود: مزین کردن سر در اتاق های ادارات ، مدارس ، دانشگاه ها و سایر دستگاه ها در دستور کار قرار گیرد تا نام شهداء در ذهن ها و یادها باقی بماند.

فرماندار فومن همچنین خاطرنشان کرد: توجه به نسل جوان و دانشجویان و دانش آموزان در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم است، زیرا آنها نسلهای بعد از جنگ هستند و آن دوران را درک نکرده اند، بنابراین فعالیت اصلی کارگروه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت باید در دانشگاه ها ومدارس باشد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده اظهار داشت: ایثار و شهادت باید در تمامی عرصه های مختلف نهادینه شود و مغفول ماندن این فرهنگ آسمانی ، آسیب های جدی به جامعه خواهد زد و موجب انحراف آن از مسیر اصلی خویش می شود .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن عنوان کرد: امروزه دشمنان نظام با هجمه های فرهنگی شدید سعی در بی فروغ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه میان نسل جوان دارد، چرا که در هشت سال دفاع مقدس شاهد بود جوانانی که در مکتب فرهنگ ایثار و شهادت پرورش یافته بودند چگونه مانع از دستیابی آن به اهداف پلیدشان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار