فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه خبر داد :

اجرای 12 هزار459 پروژه در سراسر کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)

خبرگزاری پانا : فرمانده‌ قرارگاه‌ سازندگی‌ كوثر سپاه از اجرای بیش از 12 هزار459 پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۴۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، سردار سید ضیاءالدین حزنی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی در با بیان این مطلب كه یكی از راهبردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بحث محرومیت زدایی در سراسر كشور است اظهار داشت: این اقدام در سراسر كشور و در كنار طرح های سازندگی قرارگاه خاتم الانبیاء هم اكنون با سرعت هر چه تمام تر در حال انجام است.

وی ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بیش از 12 هزار459 پروژه كوچك و بزرگ در سراسر كشور بنا به درخواست مردم شریف ایران اسلامی انجام داده است.

فرمانده‌ قرارگاه‌ سازندگی‌ كوثر سپاه ساخت مجموعه های ورزشی، خانه بهداشت، مسجد ،غسالخانه، آبرسانی به روستا ها ، احداث مدرسه، از پروژه های اجرا شده توسط این قرارگاه عنوان کرد..

وی به طرح های در حال اجرا قرارگاه خاتم الانبیاء اشاره کرد و افزود : 32 هزار طرح در جنوب شرق کشور در حال انجام است و این هدیه مقام معظم رهبری به مردم می باشد..

فرمانده‌ قرارگاه‌ سازندگی‌ كوثر سپاه با اشاره به اینكه تا به امروز بیش از 104پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم در استان خراسان جنوبی انجام گرفته است افزود: 90 درصد پروژه های ما فاقد پیچیدگی و در راستای امنیت پایدار و کمک به دولت است و بیشترین فعایت های بسیج سازندگی در مکان های دور افتاده انجام می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار