تام کروز سایمن پگ را به ˝ماموریت غیرممکن˝ دعوت کرد

خبرگزاری پانا: سایمن پگ دوباره با پروژه ˝ماموریت غیرممکن/ بالاتر از خطر˝ همکاری می‌کند. تام کروز پنجمین قسمت این مجموعه فیلم در دست تولید قرار دارد.

کد مطلب: ۱۵۴۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ این بازیگر انگلیسی تبار سینما هم در گفت‌وگویی خبر حضور خود در این فیلم را تائید کرد و گفت کروز شخصاً از وی دعوت به همکاری کرده است.

کریستوفر مک کوآری که تام کروز را در درام و دلهره آور "جک ریچر" کارگردانی کرد، برای انجام کارگردانی "ماموریت غیر ممکن 5"انتخاب شده است.

سایمن پگ در قسمت چهارم این مجموعه فیلم در نقش یک متخصص امور کامپیوتری به نام بنجی بازی کرد، که با اعضای گروه ضد جاسوسی تحت رهبری تام کروز همکاری می‌کند.

این در حالی است که پگ در سومین قسمت فیلم هم با این پروه موفق سینمایی همکاری داشت و در آن‌هم ، با ماجراجویی‌های زیادی روبرو شد.اما نقش وی در این فیلم کوتاه بود.

در حالی که خط اصلی قصه این مجموعه فیلم یک اکشن دلهره‌آور است، ولی کاراکتر پگ در آن از شوخ طبعی و کمدی خاصی برخوردار بود.

سایمن پگ از این که دوباره با قسمت دیگری از مجموعه فیلم "ماموریت غیر ممکن" همکاری می‌کند، احساس رضایت و خشنودی می‌کند.

به گفته او : "این مجموعه فیلم را دوست دارم. کاری سرگرم کننده و مفرح است و از این که به عنوان بازیگر یکی از نقش‌های مهم آن را بازی می‌کنم، خیلی خوشحال هستم."

با وجود تائید حضور سایمن پگ در قسمت پنجمن فیلم، هنوز اطلاعی از خط اصلی قصه آن و زمان شروع فیلم‌برداری آن در دست نیست.

تام کروز در قسمت تازه فیلم دوباره در نقش کاراکتر ایتن هانت بازی می‌کند . او یک مامور ویژه ضد جاسوسی است،که یک گروه از آدم‌های ورزیده و متخصص را برای انجام ماموریت‌های مهم و غیر ممکن هدایت می‌کند.

به احتمال زیاد، او و تیم همکارش راهی یک ماموریت غیر ممکن بین‌المللی می‌شوند و طی آن، با کاراکترهای خبیث جهانی مبارزه می‌کنند.

قسمت چهارم فیلم در سال 2011 به روی پرده سینماها رفت. این فیلم را براد ببرد انیماتور مطرح کمپانی والت دیزنی ( و کارگردان "بالا")کارگردانی کرد و 210 میلیون دلار در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی فروش کرد.

کمپانی پارامونت و شرکت فیلم‌سازی تام کروز تهیه کنندگان اصلی فیلم هستند. "ماموریت غیر ممکن" براساس قصه یک مجموعه پربیننده تلویزیونی دهه شصت میلادی به همین نام ساخته شده است.

سایمن پگ فصل قبل فیلم دلهره آور و پرفروش "پایان دنیا" راروی پرده سینماهای جهان داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار