در گفت و گو با پانا مطرح شد:

اتوبوس رانی با 50 درصد ظرفیتش به شهروندان خدمات می دهد

عضو شورای شهر تهران گفت:ناوگان اتوبوسرانی با توجه به منابعی که توسط قانون گذار تصویب شده اما توسط دولت تامین نشده در واقع با 50 درصد ظرفیت واقعی خودش به شهروندان خدمت می کند.

کد مطلب: ۱۵۲۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

رحمت الله حافظی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با پانا با بیان اینکه دولت باید برای توسعه حمل و نقل عمومی با اولویت مترو همکاری کند اظهار داشت: براساس قانون تامین بخشی از ناوگان مترو به عهده دولت است که البته متاسفانه طی چند سال گذشته دولت قبلی هیچ گونه کمکی در این زمینه نکرده است امیدواریم با مستقر شدن دولت جدید این عنایت به مجموعه شهرداری صورت گیرد.

این عضو شورای شهر در ادامه خاطر نشان کرد: سالانه تنها 15 تا 20 کیلومتر به خطوط مترو اضافه می شود در حالی که این ظرفیت وجود دارد که در سال تا حدود 50 کیلومتر توسعه خطوط مترو را داشته باشیم.

حافظی در ادامه بیان کرد: از طرف دیگر ناوگان اتوبوسرانی که به واسطه منابعی که توسط قانون گذار تصویب شده اما توسط دولت تامین نشده در واقع با 50 درصد ظرفیت واقعی خودش به شهروندان خدمت می کند.

وی تصریح کرد: نکته قابل توجه دیگر این است که تعداد زیادی از اتوبوس ها فرسوده و غیر استاندارد هستند که البته در صورت تامین منابع و اعتبارات لازم از سوی دولت، ناوگان اتوبوسرانی قابلیت نوسازی و افزایش ظرفیت را خواهد داشت.




ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار