درهفته کتاب ؛

عضویت رایگان عموم مردم در کتابخانه های عمومی استان

خبرگزاری پانا: مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان از عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی به مناسبت بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۱۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، لفته منصوری با اشاره به آغاز بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، اهمیت این هفته را همتراز با ارزش کتاب و حوزه میراث مکتوب دانست. وی اضافه کرد: امسال شعار هفته کتاب "کتاب آیینه فرهنگ و فرزانگی"می باشد که برنامه های متعددی برای تحقق این شعار در نظر گرفته شده است.
مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان با اشاره به برنامه های مختلف این اداره کل در هفته کتاب و کتابخوانی افزود: پذیرش و عضویت رایگان علاقمندان به حوزه فرهنگ مکتوب یکی از برنامه های این اداره در هفته ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه است.
این مقام مسئول با اشاره به برنامه ریزی این اداره کل برای ثبت نام رایگان از عموم علاقمندان بیان داشت: دوستداران کتاب می توانند از تاریخ 26 آبان لغایت 2 آذر ماه جاری با در دست داشتن کارت ملی و یک قطعه عکس به کتابخانه های عمومی خوزستان مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام رایگان اقدام کنند. مراجعه کنندگان فقط باید هزینه کارت کتابخانه به مبلغ 500 تومان را پرداخت نمایند و دیگر نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.
لفته منصوری با اشاره به برنامه‌های ویژه هفته کتاب افزود: عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی و صادر شدن کارت عضویت با ارائه شماره ملی که استفاده از این کارت در همه کتابخانه‌های عمومی کشور معتبر خواهد بود که شهروندان خوزستانی می‌توانند علاوه بر استفاده از ٣ میلیون عنوان کتاب در استان، از امکانات کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور نیز استفاده و همچنین اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی می‌توانند از تمامی برنامه‌های جنبی، آموزشی و فرهنگی و خدمات الکترونیکی با تخفیف ٥٠ درصد استفاده کنند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار