کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه2 بهارستان در خصوص 13 ابان بیانیه ای صادر کرد

خبرگزاری پانا: کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه2 بهارستان به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانه ای صادر کرد

کد مطلب: ۱۴۸۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،
بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سیزده آبان ماه یادآور حوادث بسیار مهمی است كه در شكل‌گیری، مقاوم سازی و تداوم انقلاب اسلامی و شكست توطئه‌های پیاپی آمریكا به عنوان نماد كامل امپریالیسم جهانی و نظام سلطه‌گر تمامیت خواه، نقش اساسی داشته است.
تبعید حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌علیه (1343)، اعتراض دانش آموزان به دخالت‌های آمریكا و در پی آن كشتار دسته جمعی نونهالان این مرزو بوم توسط رژیم دست نشانده آمریكا (1357) و به ویژه تسخیر لانه جاسوسی به همت دانشجویان پیرو خط امام (1358) كه از جانب امام امت، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نام گرفت و ... هركدام دلیلی قاطع و كافی برای اهمیت این روز بوده و ضرورت زنده نگهداشتن آن را در یاد و خاطر ملت مسلمان و انقلابی ایران بیان می‌كند.
امسال روز ملی مبارزه با استكبار جهانی در حالی شكل می‌گیرد كه رسوایی جاسوسی‌های مكرر و گسترده آمریكا در دیگر كشورها بویژه اروپایی همیشه همراه و متحد استراتژیك آنان، بر همگان عیان شده است.
امسال ملت‌ها و دولت‌های اروپایی نیز آمریكا را جاسوس خطاب می‌كنند و سفارتخانه‌های او را لانه جاسوسی می‌نامند.
فرزندان امام خمینی(ره) در سی و چهار سال پیش چهره حقیقی آمریكای جنایتكار را دریافتند و با تسخیر به حق لانه جاسوسی آمریكا این پیام را به همه جهانیان اعلام كردند؛ لیكن غرب به ظاهر متمدن و پیشرفته كه آن روز میل و توان شنیدن چنین صدایی را نداشت؛ اكنون پس از گذشت چندین دهه، بر جاسوس و شیطان صفت بودن دولت ایالات متحده اعتراف می‌كند.
امروز هر ایرانی آزاده‌ای می‌داند كه مفهوم «نرمش قهرمانانه» در عرصه دیپلماسی به معنای حذف شعارهای انقلابی از ادبیات انقلاب اسلامی نیست بلكه به معنای پایبندی در اصول و راهبردهای ترسیم شده توسط امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی با تغییر در تاكتیک‌ها و استفاده از روش‌های متنوع دیپلماسی برای احقاق حقوق ملت ایران است و دولت ایالات متحده آمریكا پرده‌ای دیگر از حیله‌های پنهان خود را در پوشش «مذاكره خیرخواهانه!» مطرح کرده و با پنجه‌های آهنین پوشیده در دستكش مخملی، فقط اظهار دوستی با ملت‌ها را دارد.
ما فرهنگیان بسیجی و افسران و سربازان جبهه جنگ نرم به عنوان طلایه داران فرهنگ غنی این مملكت به تأسی از رهبر فرزانه و حكیم انقلاب ضمن اعتماد به سیاست خارجی دولت و تیم بیدار مذاكره كننده، حمایت همه‌جانبه خود را از اقدامات و تلاش‌های خیرخواهانه، عزت مدارانه و توأم با حكمت و مصلحت دولت اعلام می‌داریم و از سیاست‌های خصمانه و چندچهره سردمداران نظام سلطه به ویژه آمریكای جنایتكار برائت جسته و هشدار می‌دهیم كه در هر مرحله از مذاكرات كه منجر به تضییع حقوق و یا از بین بردن عزت ملت ستمدیده ایران و یا ارزش‌های انقلاب پر افتخارمان شود، كفن پوش و ایثارگرانه به میدان آمده و حماسه‌ای ماندگارتر از گذشته خلق خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار