فرمانده سپاه بانه در جمع بازنشستگان سپاه مطرح کرد:

منهدم کردن تیم ضد انقلاب در بانه حاکی از اقتدار سپاه بود

خبرگزاری پانا:فرمانده سپاه بانه عملیات اخیر سپاه در ارتباط با منهدم کردن یک تیم ضد انقلاب که با اهداف تخریب و خرابکارانه وارد منطقه بانه شده بودند اشاره نمود و آن را حاکی از اقتدار و قدرت سپاه قلمداد کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،امیر اکبری در مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه بانه ضمن تقدیر و تشکر از حضور بازنشستگان در مراسم گفت: بازنشستگان کسانی هستند که بهترین سال های امر خود را در خدمت به نظام و انقلاب سپری کرده اند .

وی دوران خدمت بازنشستگان را مقارن با اوایل پیروزی انقلاب و حضور چشمگیر ضد انقلاب در منطقه کردستان دانست و گفت: شما بازنشستگان در آن برهه از تاریخ انقلاب که نیاز شدیدی به حضور شما در صحنه بود وارد میادین نبرد حق علیه باطل شدید و در واقع می توان گفت شما بازنشستگان پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستید که در راه امنیت و رامش مردم جوانی خود را صرف کردید.

اکبری آرامش و امنیت کردستان را مرهون ایثار و زحمات رزمندگان و بازنشستگان قلمداد کرد و افزود: امنیت و آرامش امروز مردم مرهون تلاش شماست که در برابر یاوه گویی ها و زیاده خواهی های دشمنان تمام قد ایستادید و آنها را در رسیدن به مقاصد شوم شان ناکام گذاشتید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار