رابط پانا شهر تهران:

دانش‌آموزخبرنگاران پانا رویدادها را دقیق و صادقانه انعکاس می‌دهند

تهران (پانا) - رابط پانا شهر تهران ضمن تاکید بر اینکه خبرنگاران رویدادها را دقیق و صادقانه انعکاس می‌دهند، نقش دانش‌آموزخبرنگاران در جامعه را بسیار مهم و اساسی دانست.

کد مطلب: ۱۴۵۹۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزخبرنگاران پانا رویدادها را دقیق و صادقانه انعکاس می‌دهند

کارگاه آموزش خبرنگاری در راستای اجرای طرح «هر مدرسه یک خبرنگار» با حضور محمدصادق نوری‌تبار (رابط پانا شهر تهران)، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، رئیس سازمان دانش‌آموزی منطقه و جمعی از دانش‌آموزان در تالار معلم این منطقه برگزار شد.

نوری‌تبار در این کارگاه گفت: این کارگاه آموزشی با هدف ارتقای توانایی‌های دانش‌آموزخبرنگاران در بخش‌های مختلف این حوزه، آشنایی با جدیدترین تکنیک‌های خبرنویسی، مصاحبه و گزارش‌نویسی و پرورش خبرنگاران جوان و نوجوان برنامه‌ریزی و برگزار شده است.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها به عنوان مولفه‌ای اثرگذار نقش غیرقابل انکاری در توسعه و پیشرفت یک جامعه دارند که می‌توانند با مطالبه‌گری در راستای ارتقای حوزه‌های مختلف یاری‌‌رسان مجموعه‌ها نیز باشند.

نوری‌تبار تصریح کرد: خبرنگاران نقش اساسی و مهمی در جامعه دارند که رویدادها را دقیق و صادقانه انعکاس می‌دهند و به عنوان راویان حق و آگاهی‌بخشی شناخته می‌شوند.

وی گفت: افزایش دانش و اطلاعات دانش‌آموزخبرنگاران زمینه رشد بخش‌های مختلف جامعه را فراهم می‌کند. زیرا با نقدهای منصفانه و ارائه راهکار می‌توانند به دستگاه‌های اجرایی کمک کنند.

رابط خبرگزاری پانا شهر تهران عنوان کرد: «امروزه سواد رسانه‌ای یکی از موضوعاتی است که آشنایی با آن برای هر فرد لازم و ضروری است که سعی داریم در این راستا نیز فعالیت‌های موثری انجام دهیم.»

دانش آموز خبرنگار: محمدمهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار