اولین دوره اردوهای زیارتی و فرهنگی دانش‌آموزان نخبه فرهنگی برگزار می‌شود 

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی از برگزاری اولین دوره اردوهای زیارتی و فرهنگی دانش آموزان نخبه فرهنگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره اردوهای زیارتی و فرهنگی دانش‌آموزان نخبه فرهنگی برگزار می‌شود 

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت الاسلام محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی با اشاره به جزئیات برگزاری اولین دوره اردوی زیارتی و فرهنگی ویژه دانش آموزان نخبه فرهنگی گفت: این اقدام که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران برگزار می‌شود، تعمیق پیوند نسل نوجوان و جوان به ویژه نخبگان فرهنگی و هنری با معارف اهل بیت، استفاده از شیوه های مناسب و عملی در تقویت روحیه معنوی و فرهنگی دانش آموزان را دنبال می کند.

وی ادامه داد: پیرو اجرای مسابقات فرهنگی هنری و برگزاری آیین اختتامیه آن برای بسترسازی مناسب درجهت استفاده از شیوه های عملی در تقویت روحیه معنوی، دینی، اعتقادی و اخلاقی نوجوانان با معارف اسلامی همچنین تقویت هویت اسلامی ایرانی، اردوهای زیارتی و فرهنگی در اردوگاه مازندران واقع در مشهد به قصد زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) برگزار می شود.

پورثانی یکی از اهداف برگزاری این دوره را در قالب تعمیق بخشیدن به مسایل اعتقادی، دینی، فرهنگی و مذهبی دانش آموزان عنوان و اعلام کرد این اردو به مدت سه روز برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اظهار کرد: این اردو از ۵ اسفند تا ۸ اسفند ویژه دختران و از ۱۴ اسفند تا ۱۷ اسفند ویژه پسران برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مرحله سوم، این اردو، از ۲۸ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ویژه دختران و از ۲ اردیبهشت تا ۵ اردیبهشت ویژه پسران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار