فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی:

همکاری سپاه و آموزش و پرورش آذربایجان غربی در بالاترین سطح خود قرار دارد

ارومیه (پانا) - فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی، همکاری‌های سپاه و آموزش و پرورش این استان را در بالاترین سطح خود عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
همکاری سپاه و آموزش و پرورش آذربایجان غربی در بالاترین سطح خود قرار دارد

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدحسین رجبی» در نشست صمیمی با نمایندگان مدیران آموزش و پرورش و معلمان استان آذربایجان غربی که در سالن اندیشه اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به همکاری‌های این 2 نهاد گفت: همه در هر نقطه و ترازی از شخصیت اداری و حقیقی که قرار داریم، مدیون معلمان خود هستیم. روند همکاری‌های سپاه، بسیج و آموزش و پرورش امروز در بالاترین سطح خود در استان و شهرستان‌ها قرار دارد.

وی اظهار کرد: 22 قشر بسیج در مجموعه سپاه فعالیت می‌کنند که بسیج دانش‌آموزی، مهمترین قشر بسیج است و حتی دانشگاه‌ها هم محصول همین آموزش و پرورش هستند. «مدرسه قوی - ایران قوی» بهترین عنوان برای درک اهمیت نظام تعلیم و تربیت است.

سردار رجبی در خصوص موفقیت‌های ایران در زمینه‌های مختلف نظامی گفت: ایران قبل از انقلاب هیچ اطلاعات و مطالعه‌ای در زمینه ساخت موشک و ابزارآلات نظامی نداشت و بسیاری از کارها را در زمینه موشکی از صفر شروع کردیم اما امروز در صنعت موشک‌سازی در سطح و تراز جهانی هستیم.

وی با بیان اینکه درمان همه آسیب‌ها و زخم‌های نظام و جامعه در آموزش و پرورش است، افزود: همه آحاد جامعه باید به کمک این مجموعه بیایند و آموزش و پرورش نیز هنرمندانه با زبان دانش‌آموزان این آسیب‌ها را شناسایی و برای حل آن‌ها راهکار و برنامه‌ریزی داشته باشد.

فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی در رابطه با حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: در روز 22 بهمن امسال، انقلاب اسلامی یک گام به جلوتر رفت و علی‌رغم همه حاشیه‌سازی‌ها، حضور مردم در راهپیمایی با افزایش چشمگیری همراه بود. گام بعدی و تحکیم پایه‌های نظام در روز 11 اسفند و در پای صندوق‌های رای رقم خواهد خورد.

«علی مطهری» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به مناسبت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه از سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدحسین رجبی» تجلیل به عمل آورد. این تجلیل در جریان نشست صمیمی فرمانده سپاه شهداء با جمعی از فرهنگیان ارومیه انجام شد.

همچنین سردار رجبی از مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان ارومیه به دلیل اقدامات انجام‌یافته در زمینه راهیان نور دانش‌آموزی تجلیل به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار