پیام وزیر آموزش و پرورش به‌مناسبت روز جانباز

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش به‌مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع)؛ روز جانباز پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام وزیر آموزش و پرورش به‌مناسبت روز جانباز

‌متن پیام رضامراد صحرایی به شرح زیر است:

«شعبان المعظم ماه عشق و رحمت خداوندی و اعیاد مبارک آن تجلی عشق ایثار و حماسه است. ولادت حضرت ابوالفضل (ع)؛ روز جانباز سالروز گرامیداشت ایثارگرانی است که بی‌تکلف و بی‌ریا با حمیت، آزادگی، عزت و شجاعت مکتب انسان‌ساز کربلا را متجلی ساختند و مدال پرافتخار پاسداری و جانبازی در راه دین و قرآن را نصیب خود نمودند و با درک عمیق از نهضت عاشورا و مبانی آن در انقلاب اسلامی با جان فشانی قهرمانانه و هوشیارانه با برافراشتن پرچم انقلاب اسلامی ایران مردانه در مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستادگی کردند.

بی‌تردید شکوه پرصلابت امروز ایران اسلامی میراث سترگ آزادگی و جان‌فشانی‌های بزرگ مردانی است که از برکت نفوس روحانی و حضور آسمانی شان نهال انقلاب، بالنده و حدیث غرور‌آفرین مجاهدت‌هایشان در قلب تاریخ جاودانه شد. انسان‌هایی بی‌ادعا، از جان گذشته، صادق و فداکار که غایت اندیشه و اقدام‌شان اعتلای ایران و ایرانی بود‌.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد خجسته ماه معظم شعبان، فرخنده ولادت با‌سعادت علمدار رشید دشت نینوا حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و روز جانباز را به همه جانبازان دفاع مقدس؛ به ویژه جانبازان غیور فرهنگی و خانواده‌های ارجمند و صبور ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال سلامتی، سعادت و توفیقات روزافزون همگان را در سایه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسألت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار