هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

استارت پرسپولیسی‌ها برای فتح جام بیست‌وسوم

خان محمدی: آل کثیر گزینه خوبی برای پر کردن جای زاهدی خواهد بود

تهران (پانا) - هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ۲۵ بهمن با دیدار فولاد - گل گهر سیرجان آغاز شد، روز دوم هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، از ۲۶ بهمن با ۵ دیدار ادامه پیدا خواهد کرد که در حساس‌ترین بازی، پرسپولیس میهمان آلومینیوم اراک است.

کد مطلب: ۱۴۵۹۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
استارت پرسپولیسی‌ها برای فتح جام بیست‌وسوم

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ۲۵ بهمن با دیدار فولاد - گل گهر سیرجان آغاز شد، روز دوم هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، از ۲۶ بهمن با ۵ دیدار ادامه پیدا خواهد کرد که در بازی اول خودروسازان به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت.

پیکان در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در رتبه سیزدهم و نساجی مازندران در کنار استقلال خوزستان، تیم‌های قعرنشین لیگ بیست و سوم تا قبل از آغاز هفته شانزدهم هستند.

ذوب آهن اصفهان که به گاندوهای فوتبال ایران معروف هستند، در این هفته به مصاف ملوانان دیار باران خواهند رفت، ذوب آهن تا قبل از آغاز هفته شانزدهم با کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه پنجم و ملوان با ۲۴ امتیاز یک رتبه پایین‌تر در جایگاه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

سومین دیدار روز دوم هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور را شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان برگزار می‌کنند، آن هم در شرایطی که شمس آذر قزوین با ۲۰ امتیاز در جایگاه نهم و استقلال خوزستان تنها با ۸ امتیاز قعرنشین لیگ بیست و سوم، تا قبل از آغاز هفته شانزدهم است.

مس رفسنجان در دیگر دیدار هفته شانزدهم از هوادار تهران میزبانی می‌کند، آن هم در شرایطی که مسی‌ها با ۱۵ امتیاز در جایگاه دهم و هوادار تهران با ۱۴ امتیاز در رتبه دوازدهم لیگ بیست و سوم تا قبل از آغاز هفته شانزدهم قرار دارد.

مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی روز دوم هفته شانزدهم لیگ بیست و سوم فوتبال کشور را آلومینیوم و پرسپولیس تهران برگزار می‌کنند. آلومینیوم اراک در حال حاضر، با کسب ۲۲ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی لیگ فوتبال کشور قرار دارد.

ابوالفضل بابایی، اوستون اورونوف،عبدالکریم حسن، عیسی آل کثیر عیسی آل کثیر، مبین رنجبری و نیما معروف بیگی ۶ بازیکنی هستند که پرسپولیس در تعطیلات زمستانی به ترکیب خود اضافه کرده است. این خریدها نشان می‌دهد پرسپولیس در کنار خرید با تجربه‌ها، با خرید چند بازیکن جوان سعی کرده لیست جوانان خود را پررنگ و جوانانی را به ترکیب اضافه کند که بتوانند به تیم کمک کنند.

با وجود خرید این ۶ بازیکن خریدهای پرسپولیس به پایان نرسیده است و باشگاه پرسپولیس در تلاش است، دستکم یک بازیکن در خط هافبک به ترکیب اضافه کند. این خبر از سوی رضا درویش تأیید شده است.

عبدالکریم حسن قطری، بهترین گزینه برای استحکام خط دفاعی پرسپولیسی‌ها

حسن خان محمدی بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا، با آغاز هفته شانزدهم لیگ بیست و سوم فوتبال شور در آستانه دیدار پرسپولیس - آلومینیوم اراک، اظهار کرد: «پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی، بازیکنان خوبی را جذب کرده است، آن هم در شرایطی که برخی بازیکنان ساز جدایی از این باشگاه را کوک کرده‌اند.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: «ابوالفضل بابایی، اوستون اورونوف،عبدالکریم حسن، عیسی آل کثیر عیسی آل کثیر، مبین رنجبری و نیما معروف بیگی ۶ بازیکنی هستند که پرسپولیس در تعطیلات زمستانی به ترکیب خود اضافه کرده است و پرسپولیس در بحث خرید بازیکن تجربه و جوانی را هم مورد توجه قرار داده است.»

خان محمدی تأکید کرد: «اوستون اورونوف وینگر ملی‌پوش تیم نوبهار که در نیم‌فصل دوم از این تیم جدا شده بود، می‌تواند تقویت کننده روحیه تهاجمی سرخ‌پوشان تهرانی باشند.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس بیان کرد: «زمزمه‌هایی هم از رفتن شهاب زاهدی که عملکرد نه چندان خوبی در نیم فصل اول داشت به گوش می‌رسد، در صورت تحقق این موضوع، آل کثیر قطعاً گزینه جایگزینی خوبی برای زاهدی است.»

خان محمدی با اشاره به اینکه خط دفاعی پرسپولیس نیاز به ترمیم داشت، عبدالکریم حسن قطری، را بهترین گزینه برای استحکام خط دفاعی پرسپولیسی‌ها برشمرد و تصریح کرد: «این بازیکن، کارنامه قابل قبولی در فوتبال قطر دارد و می‌تواند به پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و سوم کمک کند.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «پرسپولیس، از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی است و در ادامه مسیر می‌تواند، خلاء 2 امتیاز اختلاف با استقلال صدرنشین را پر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار