هدایت و سعادت انسان از طریق نقشه قرآن محقق می‌شود

کلات (پانا) - رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز گفت سعادت انسان از قرآن می‌گذرد و هدایت انسان از طریق قرآن صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
هدایت و سعادت انسان از طریق نقشه قرآن محقق می‌شود

مراسم افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان شهرستان کلات در بخش پسران صبح امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان، حجت الاسلام ذوقی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از همکاران اداری این مدیریت برگزار شد.

رمضان پروانه در این مراسم ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، افزود: قرآن به عنوان کتاب الهی و سرچشمه یک زندگی سعادتمند همیشه مهم است. یقینا بهترین، محکم‌ترین و پایدارترین راه برای زندگی، قرآن است.

این مقام مسئول‌افزود: آیات بسیاری از قرآن به این موضوع اشاره کرده است که سعادت انسان از قرآن می‌گذرد و هدایت انسان از طریق قرآن صورت می‌گیرد و سرمنشا نور و هدایت انسان در زندگی با قرآن است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان اظهار داشت: شرط سعادتمندی انس با قرآن و عمل به آموزه‌های آن است. نوجوانان و جوانانی که از آغاز نوجوانی و آشنایی با قلم و کتاب با قرآن آشنا شدند قطعاً به برکت قرآن و حاکم شدن فرهنگ آن مصونیت لازم را به دست آورده و خواهند آورد.

خبرنگار دانش آموز: محمد جباریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار