مردم غیور فومن بار دیگر حماسه آفریدند/ فیلم

فومن (پانا) - مراسم باشکوه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در فومن با حضور حماسی مردم غیور این دیار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۵۸۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مردم غیور فومن بار دیگر حماسه آفریدند/ فیلم

مراسم باشکوه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در فومن با حضور حماسی مردم برگزار شد. مردم پرشور فومنی در هر مناطق این شهرستان گرد هم آمدند و بانگ انقلاب الله اکبر و مرگ بر اسرائیل و آمریکا را سر ‌دادند.

امروز مردم فومن باز در صحنه حاضر شدند تا اتحاد و همبستگی خود را نشان جهانیان دهند. امروز پیر، جوان، کوچک و بزرگ فرقی نداشت و همگان با ایستادگی خود ثابت‌قدم ماندند.

محسن جعفری، فرمانده سپاه فومن در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «این انقلاب به برکت خون مطهر شهیدان و تجدید پیمان با امام انقلاب به دست آمده است.»

وی افزود: «مردمی که خودشان نقش مهمی در این انقلاب داشته‌اند و نیروهای اصلی و اثرگذار هستند، همه این‌ها در قالب یک اتحاد و انسجام امروز آمدند تا به دشمنان، نظام سلطه و استکبار جهان اعلام کنند که با تمام مشکلاتی که شما به وجود آورده‌اید اما دل‌های ما یکی هست و باهم اتحاد داریم و نمی‌گذاریم بیگانه و منافق خودفروخته در مسائل داخلی کشور دخالت کنند.»

یک کودک ۸ ساله حاضر در صحنه هم در رابطه با هدف از شرکت در این راهپیمایی به پانا گفت: «می‌خواهیم ثابت کنیم تا آخرین قطره خونمان پای اهداف و آرمان‌های والای انقلابمان ایستاده‌ایم. چون دشمنان این سرزمین تحمل دیدن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را ندارند.»

جمعی از مسئولین شهرستان از جمله ایوب بیتا (مدیر آموزش و پرورش شهرستان فومن) و فرماندهان سپاه همراه با اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی شرکت داشتند.

دانش‌آموزخبرنگار: نازنین‌فاطمه پورقنبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار