معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی :

برگزاری آیین افتتاحیه اتاق بازی‌های فکری رو میزی در مشهد مقدس

مشهد (پانا) - آیین افتتاحیه اتاق بازی‌های فکری رو میزی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مسولین استانی در کانون فرهنگی تربیتی ۱۵ خرداد ناحیه ۳ و همزمان با کانون‌های فرهنگی تربیتی استان خراسان رضوی با رویکرد تربیت اخلاقی، مهارتی و اجتماعی دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۵۸۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین افتتاحیه اتاق بازی‌های فکری رو میزی در مشهد مقدس

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه اتاق‌های بازی فکری رو میزی در کانون فرهنگی و تربیتی ۱۵ خرداد ناحیه سه مشهد مقدس گفت: افتتاحیه این اتاق بازی در اینجا به صورت نمادین و همزمان در سراسر کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان برگزار می‌شود‌.

علی مهدوی خواه ادامه داد: ما معتقد هستیم که اگر میخواهیم در سند تحول بنیادین و تربیت تمام ساحتی به صورت کامل اجرا بشود و تربیت عقلانی‌، جسمانی دانش آموز در ساحت‌های مختلف به طور کامل اجرا شود باید از ابزارهای مختلف استفاده کنیم و اتاق بازی در واقع یکی از ابزار‌هایی است که قطعا در همه سنین میتوان برای تربیت استفاده کرد‌.

وی افزود: امیدواریم به واسطه ‌این حرکت‌، بتوانیم شاهد حرکت‌های عظیم‌تر باشیم تا فضا‌های پرورشی ما مخصوصا کانون‌های فرهنگی و تربیتی ما به وضعیت بهتری برسد و بتواند تعداد بیشتری از دانش‌آموزان را جذب خود کند و بتواند در انجام رسالت خود که قدم نهادن در زمینه‌ تربیت دانش‌آموزان تراز هست بتواند موفق باشد‌.

وی با توجه به انتخابات پیش رو گفت‌: همه ما کمک خواهیم کرد که انشاالله درخت تناور جمهوری اسلامی با ثمر‌تر بشود و این اتفاق مبارک‌، روز به روز مبارک‌تر شود‌.‌

‌دانش آموز خبرنگار: امانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار