عباسعلی گرزین ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان:

شناخت انقلاب اسلامی ضروری است

گلستان ( پانا ) _ عباسعلی گرزین ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن تبریک یوم‌لله 22 بهمن‌ ماه روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همه مردم و ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان گفت:اینکه دور شدن از مردم دور شدن از انقلاب شکوهمند اسلامی است

کد مطلب: ۱۴۴۸۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
شناخت انقلاب اسلامی ضروری است

همزمان با جشن چهل و‌‌ پنجمین سالگرد جمهوری مقدس اسلامی در ایران ، خیابان های کردکوی خیل عظیمی از آزادی خواهان و جان فدایان این انقلاب از جای‌جای شهرستان کردکوی استان گلستان را در بر گرفت .

عباسعلی گرزین ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن تبریک یوم‌لله 22 بهمن‌ ماه روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به همه مردم و ملت بزرگایران و آزادگان جهان ، با تاکید بر اینکه دور شدن از مردم دور شدن از انقلاب شکوهمند اسلامی است ، اظهار کرد : در این ایام آنچه برای همه ما و همهدوستداران انقلاب اسلامی و به ویژه نسل جوان ما ضرورت دارد ، شناخت انقلاب اسلامی بویژه شناخت عناصر هویت‌ ساز آن است.

گرزین خاطر نشان کرد : 22 بهمن یوم الله است چون جلوه قدرت الهی به دست توانای مردم بزرگ ایران و با رهبری امام عظیم‌الشأن ‌مان بوده است . قدرت الهیهمه را خیره کرد که چگونه ممکن است ملتی با اتکا به خدا و با اعتماد به نفس به میدان بیاید و حکومتی که مورد حمایت قدرت ‌های بزرگ و سلطه‌گر است ، کنار بزندو با اراده خود حکومتی به نام دین و ارزش‌های الهی برپا کند . این دست قدرت لایزال الهی بود .

امروز خیابان ها و سنگ فرش های شهرستان کردکوی ، پذیرای قدوم زن ‌مرد ، پیر جوان ، ترک و کرد و فارس ، اهل تسنن و تشیع ، دانش اموزان و معلمان از گوشهگوشه این شهرستان و‌ روستا های اطراف بوده که از میدان انقلاب تا گلزار شهدای خوشنام را طی کرده و با تمام‌ وجود ، یک‌نفس (مرگ بر امریکا ) و ( مرگ براسرائیل ) را فریاد میزدند ، مردمانی که که چهار و‌ نیم دهه از مقاومتشان در برابر ستم و با گذشته است ‌با وجود سنگ‌اندازی های دشمنان همچنان پای این انقلاباستاده اند .

مردم وطن دوست و شهید پرور شهرستان کردکوی ، امسال همانند هر سال ، با دل و‌ جان ، آمده اند تا با رهبر خود تجدید بیعت کنند که تا پای جان ، پای کشور ،انقلاب و آرمان های انقلابی خود خواهند ماند و به یاد شهدای راه آزادی که چهل و‌ پنج سال پیش در برابر ظلم استادگی کرده آمد ، در برابر ظالمان خواهند ایستاد وسکوت نخواهند کرد .

مردم شهرستان کردکوی و در این روز مقدس ، ضمن محکوم ساختن اسرائیل در خصوص حملات پیاپی و جنایت مرتکب شده در برابر کشور فلسطین در ماه هایاخیر ، حمایت خود را از مردم مظلوم و داغ دیده فلسطین را ابراز کردند و این اطمینان خاطر را به انها دادند که حقشان را از اسرائیل جنایتکار خواهند گرفت وهمچنین اعلام آمادگی کردند که در روز ۱۲ اسفند ماه پای صندوق های رای حاضر خواهند بود که در سرنوشت کشور خود سهیم باشند .

گفتنی است ، در این راهپیمایی که با حضور بی سابقه و پرشور مردم همراه بود ، قطعنامه یوم‌الله ۲۲ بهمن قرائت گردید و پرچم های امریکا و اسرائیل در میاندیدگان مردم انقلابی در آتش سوخت و شعله ور شد .

دانش آموز خبرنگار:مریم امامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار