مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه:

مشکلی در تردد با مترو وجود ندارد

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت هیچ مشکلی در تردد شهروندان با مترو وجود ندارد و در صورت نیاز در ایستگاه‌های موجود در مسیر راهپیمایی قطارهای فوق‌العاده اعزام می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۸۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مشکلی در تردد با مترو وجود ندارد

مسعود درستی ضمن سرکشی از ایستگاه های مترو در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: از اوایل صبح امروز، ورود شهروندان به ایستگاه‌های مترو برای شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را شاهد بودیم.

وی افزود: ایستگاه‌های هدف در طول خطوط همگی آماده پذیرش مسافران بودند و امروز برای همه شهروندان استفاده از مترو، رایگان بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: به آرامی و به تدریج مسافران از ایستگاه های مختلف سوار قطارها شده و در ایستگاه های هدف مراسم پیاده شدند.

وی بااشاره به ازدحام احتمالی مسافران مترو پس از پایان مراسم در ایستگاه های خیابان آزادی و انقلاب افزود: در مراکز فرمان، همکاران ما ایستگاه‌ها و جمعیت را رصد می‌کنند و هرکجا که نیاز به اعزام قطارهای فوق‌العاده باشد؛ سریعا به ایستگاه فرستاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: الحمدالله هیچ مشکل خاصی گزارش نشده است و میزان و حجم ترددهای امروز در مسیر راهپیمایی پس از پایان مراسم اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار