همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جشن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد:

راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جشن چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با آرمان‌های امام ، انقلاب و شهدا در مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های استان‌تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۸۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان‌های استان تهران

راهپیمایی چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور باشکوه مسئولین ، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و اقشار مختلف مردم از مسجد جامع تا گلزار شهدای این شهرستان برگزارگردید.

ویژه‌برنامه راهپیمایی ۲۲بهمن در مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های استان تهران در قالب یک ویژه‌برنامه خبری زنده، توسط دانش‌آموزخبرنگاران پانای استان در بستر شاد پوشش خبری داده شد.

در این ویژه‌برنامه، ضمن برقراری ارتباط مستقیم با دانش‌آموزخبرنگاران پانا در مناطق استان، گزارشی از روند برگزاری راهپیمایی ۲۲بهمن در این مناطق ارائه شد و مسئولین و دانش‌آموزان حاضر در این اجتماع در مصاحبه با خبرنگاران پانا، ارادت خود را نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی ابراز کردند.

مدیرکل و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در مناطق مختلف استان از جمله میهمانان ویژه این برنامه خبری بودند که گفت‌و‌گوی آنان با دانش‌آموزخبرنگار پانا در این ویژه‌برنامه پخش شد.

لازم به ذکر است که این ویژه‌برنامه‌ خبری مورد استقبال عموم مخاطبین قرار گرفت و در کانال‌ها و مراجع رسمی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بازنشر داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار