خطیب نمازجمعه شهرستان‌قرچک در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن:

مردم ایران، مردم حماسه‌ساز در تمامی میادین انقلابی هستند

قرچک(پانا)- خطیب نمازجمعه شهرستان‌قرچک، در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ملت ایران را مردمی حماسه ساز در تمامی میادین انقلابی خواند.

کد مطلب: ۱۴۴۸۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مردم ایران، مردم حماسه‌ساز در تمامی میادین انقلابی هستند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی خطیب نمازجمعه ،در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان‌قرچک این روز را سرریشه ارزش و اعتقاد ملت خواند و اظهار کرد: مردم ایران هرساله با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۲۲بهمن نشان می‌دهند تا پایه‌ی‌ آرمان‌های این کشور هستند؛ یوم الله ۲۲ بهمن روزی است که ارزش و اعتقاد ملت را تایین می‌کند.

وی از شباهت‌های نظام جمهوری‌اسلامی با قیام امام‌حسین(ع) گفت و ادامه داد: قیام سیدالشهدا قیام امت آماده در میدان عاشورا است و مردم آزادی‌بخش ایران با تقلید از قیام امام حسین توانستند به پیروزی برسند؛ آنها دین خدا را یاری کردند و حال شما دین راستین بعثت در میان ناملایمتی ها هستید.

امام جمعه قرچک‌ در پی حماسه عظیم انقلاب افزود: حماسه انقلاب اسلامی در ۴۵‌امین سالگرد پیروزی خود به ۷امین قدرت برتر جهان تبدیل شده‌است که این درجای خود باعث افتخار ایران و ایرانی است.

این مقام مسئول درخصوص جریان کفر در برابر حقیقت، بیان کرد: امروز جریان کفر در برابر حقیقت از هر زمان دیگری ذلیل‌تر است و دشمنان باید بدانند تا این جمعیت و مردم انقلابی همیشه در صحنه هستند تا چشم دشمنان کور شود.

وی در پایان با تشریح هدف دوم ملت غیور ایرانی در روز یازدهم اسفند خاطرنشان کرد: مردم بار دیگر در یازدهم اسفند با حضور حداکثری خود حماسه‌ای دیگر درپای صندوق‌ها با حضور خلق خواهند کرد.

خبرنگار دانش‌آموز، هستی‌فراهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار