مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

١۴ صفر ٢ میدانی برای نقش آفرینی جوانان است

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در بازدید از غرفه قرارگاه میدان ١۴ صفر ٢ و خبرگزاری پانا گفت شکی در این نیست که کار من و امثال ما فقط انتقال تجربیات و دادن مشاوره و راهنمایی جوانان است و نقش آفرینی اصلی را جوانان انجام می‌دهند.

کد مطلب: ۱۴۴۸۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
١۴ صفر ٢ میدانی برای نقش آفرینی جوانان است

سید امیر شوشتری در ادامه گفت: همه همکاران من در آموزش و پرورش قسمت عمده ای از مشاوره ها و برنامه ریزی های خود را به دانش آموزان متوسطه اول و دوم اختصاص می دهند چرا که حضور پررنگ تری در جامعه دارند و روحیه همراهی و همکاری قوی تر و شور و نشاط بیشتری دارند.

شوشتری ابراز امیدواری کرد با تلاش و همراهی همکاران توانمند در حوزه معاونت پرورشی و به خصوص تشکل های دانش آموزی طرح میدان ١۴ صفر ٢ در چند ماه باقی مانده از سال تحصیلی به صورت گسترده تر در جامعه معرفی شود و فعالیت های آن با درخشش بیشتری توسعه یابد.

وی با اشاره به نقش آفرینی دانش آموزان در طرح میدان ١۴ صفر ٢ این طرح را میدانی دانست که جوانان می‌توانند توانمندی‌های خود را نشان بدهند و مردم نیز شاهد تحول در نظام آموزش و پرورش باشند.

در روز بیست و دوم بهمن ماه مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به همراه جمعی از معاونین و مسئولین استانی از غرفه قرارگاه میدان ١۴ صفر ٢ و خبرگزاری پانا در خیابان امام رضا(ع) بازدید کردند و با دانش آموزان مستقر در این غرفه به گفتگو پرداختند و دانش آموزان نیازها و مطالبات خود را با مسئولین در میان گذاشتند.

دانش آموز خبرنگار : ریجانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار